Jump to content

Mijn moestuin

Guus D

Recommended Posts

Nou niet zo veel hoor, beetje zand rijden met maken van de vijver, maar verder om een beetje mee rond te crossen, van de winter ben ik van plan er een sneeuwschuif voor te maken, misschien ook ooit een ploeg.

Gr

Omdat het kan.

Zo vandaag terug gekomen van vakantie, en wat moet er veel gebeuren, de rode kool staat op springen, oogsten dus, de boerenkool moet uitgeplant worden, de aadrbeien moeten ook geplukt worden, miss de uien oogsten, chineese boontjes oogsten, en heel veel onkruid plukken

Omdat het kan.

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Nou hebben wij een stuk grond van de buurman gekocht, 1000m2 maar er moet nog veel op gebeuren er moeten bomen gekapt worden, er moet een "dijk' weg en er moet een vijver dicht gegooid worden, en van die grond word een groot deel van mijn moestuin!

Omdat het kan.

Jahoor, volgende week heb ik herfstvakantie, dan zal ik nog wel wat er aan gaan doen, maar dan ga ik elke dag werken tot 4 uur, daarnaa kan dat nog wel, Ze zeggen wel eens school is voor de lol en voor de contacten, en dat je iets leert is mooi meegenomen En als ik huiswerk op krijg maak ik er bloempotjes van

Omdat het kan.

• 3 weeks later...

Zo al vanalles gedaan wesleyb heeft ff geholpen , er stond nog een bouwval, zo slecht gemetseld dat je het zo uit elkaar haalt, ik heb nou ong 700 stenen, en ik heb de helft pas gesloopt, wordt een grote stoep in mijn moestuin volgend jaar.

Omdat het kan.