Geplaatst: 5 september 20177 j Auteur Zooo. Drie lavas stekken staan er goed bij. De paarse en gewone salie lijken ook aan te slaan. Wel meende ik sporen van trips te zien. Dat houd ik in de gaten. Heb dus wss lavasstekken over als ook zowel paarse als gewone saliestekken. Kwam ook nog extra oregano tegen (opgepot) en massa's citroenmelisse. Wat een uitzaaier is dat! (Nog niet opgepot). Zal wat over is op de tafel zetten. Tenzij iemand enorme behoefte koestert om een stekkie te bemachtigen. Dan lees ik t wel! Ook hopen oi-zaad geoogst en nog veel meer calendula (oopsy daisy met name) denk dat ik iedereen op de mtfd wel kan voorzien Ook de lathyrus odoratus heeft erg goed zaad gezet. Als ook de cosmos biponatus (wat een enorme plant wordt dat!) Volgend jaar lekker veel bloemen in de tuin weer. Maar kan prima nog wat missen. Dus schroom niet en geef gil. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 5 september 20177 j Ik heb wel interesse in een lavastek. En misschien heb ik nog iets voor jou in mijn ruillijstje staan. met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Geplaatst: 5 september 20177 j Auteur Prima KoolrabiMocht die appelmunt-stek aanslaan dan graag. Zo niet dan is t zo ook goed hoor. Heb em toch staan. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 5 september 20177 j Charly die appelmunt zet ik voor je in een potje. met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Geplaatst: 14 september 20177 j Auteur Oregano is voor jou dan Wortel! (Oh en ik vond nog een uitloper. Dus ik kan er nog meer oppotten voor wie wil) Vandaag trouwens mijn bestelde pepermix binnen gekregen voor t kazen. Zakje is 'iets' groter dan ik verwacht had. (Vond t ook al zo prijzig )En weegt een kilo... Dat is behoorlijk veel eigenlijk. En daar kan ik dus wat van missen. Als iemand iets leuks te ruilen heeft nog? Of anders een paar porties ter overname. Kan ook. Dacht ik. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 14 september 20177 j Ik heb bramenstekjes voor je, zal ze dit weekend in potjes zetten. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 15 september 20177 j IK wil wel een peperkaasje maken..maar hoef niet veel..100 gram max? Zeg maar wat t kost We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 september 20177 j Auteur Dank Nasuada. Lekkere bramen zijn mijn allerfavorietste fruit. En Appelvrouw. 100 gram maar. Pfff. Ja dat kan wel. Maar zet geen zoden aan de dijk hiero. Hahahaha. Maar serieus geen probleem natuurlijk. Hij was 23,75 de kg dus dan is t 2,35 voor jouw 100 gram. Ik neem t mee! Overigens. Heb ook zaad van de Cosmos bipinnatus. Die heeft t zo prachtig gedaan. En is ook nu nog een insectenhaven. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 15 september 20177 j Voor wat cosmeazaad houd ik me aanbevolen. En de peperzaden van Aji Blanco Cristal (2017) spreken mij ook erg aan. Ik heb wel zaad van de paarse zonnehoed voor je , maar helaas nog geen planten over. Mogelijk vind je nog iets op mijn lijstje. Of misschien een stek van de bonte munt? Die ga ik binnenkort stekken. Vind ik wel een decoratieve plant. En ik kan altijd een pak suiker meenemen. met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Geplaatst: 15 september 20177 j Auteur Tnx Jorieke En koolrabi: cosmea en ajo zaadjes voor jou! Paarse zonnehoed (enchinea?) is leuk. Bonte munt ook. Maar ik zal nog even door je lijssie snorren. Dat is sowieso altijd leuk om te doen Edit: bonte munt en Paarse zonnehoed is prima! wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 28 september 20177 j Haha, 40g per 100L melk, dat worden nog heeeeeel veeeel peperkaasjes Heb je toevallig nog een kruisbesstek over? Zo ja, weet je ook de soort? Ik kan ruilen tegen een stekje en/of zaadjes van dropplant Agastache After Eight, voor de thee?
Geplaatst: 28 september 20177 j Auteur He jammer. Ik dacht dat je ook pepermix wilde, bij het lezen van de openingszin van je berichtje Ik hoop dat dat spul gewoon nog heel lang goed blijft. Want ik ben van plan om nog heel lang kaasjes te blijven maken Mbt de remarka kruisbes: ik zal morgen eens checken hoeveel stekken er zijn aangeslagen. Als er genoeg zijn, reserveer ik er eentje voor je! Ik geloof dat ik van Appelvrouw een dropplant-stekje krijg. Maar dat is misschien niet de After Eight. Kom ik ook morgen even op terug. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 29 september 20177 j Je kunt natuurlijk ook peperkaasjes maken voor de MTFD en die of stukken ervan verkopen?
Geplaatst: 5 oktober 20177 j Auteur Verdorie jongens, toen ik van de week de tegels lichtte die ik op de remarka kruisbes takjes gelegd had, zag ik dat ze geen wortels gevormd hebben. Na enig gepieker denk ik ook te snappen waarom. Jaar daarvoor ging het als eens speer, toen had ik ze op aarde met wat gras gelegd (gras stierf af door halve stoeptegel). Dit jaar hebben ze op boomschorsmulch gelegen. Ik dacht dat dat ook wel zou lukken, de laag was niet al te dik. Of eigenlijk, heb ik er niet over nagedacht, maar ging ik er vanuit dat het gewoon goed zou gaan. Maar dat is dus niet zo. Ik leef, ik leer - maar deze keer komen hier wat medeforumleden (Appelvrouw, Ciska en Angela) door wat in de knel. Zal ik even pb'en over wat we hadden afgesproken te ruilen? Dan kunnen we eea even netjes aanpassen. Dikke vette sorry hoor. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 5 oktober 20177 j Auteur Ach. Ik bedoelde Anna3 Lekker bezig hiero hoor! wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 6 oktober 20177 j No problama we passen niets aan....je krijgt van mij gewoon wat er staat. Ik streep de kruisbes door...
Geplaatst: 6 oktober 20177 j Ik heb een stuk of 10 , meerjarige rode herfstframbozen voor je. Staan in de weg. Leveren vrucht vanaf begin augustus tot eind november/begin december. Vrij grote vruchten, die bij nat weer wel aangetast worden door een grijze schimmel, maar niet echt botrytis dacht ik. Mogen gratis weg, maar ik wil eventueel ook wat tomatenzaad van je proberen. Vind het idee op je blog om heel laat Mt Vesuvius te zetten wel interessant... maar hoe lang houdbaar is zo'n type bij b.v. 14-16 graden? En heb je nog een bestelling voor Vreeken in gedachten? Ik ga woensdag 11 oktober langs.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.