Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kwaliteit bestrating


Roland

Aanbevolen berichten

Geleverde materiaal os wit zand aanbregen op het bestasnde witte zand. En ca 5 meter bandjes.

Verder is alles hetgebruikt.

 

voorheen lagen er klinkers. Die zijn eruit gehaald en zijn opnieuw gelegt.

Dit heb ik laten doen omdst voorheen allemaal plassen bleven staan na een regenbui.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee,

 

Voor wat ik al zij. 750,- vind ik een mooie prijs voor wat er geleverd is. Zeker als het materiaal ook verzorgd is door de stratenmaker.

Ookal zijn dit de kosten niet natuurlijk.

 

Overigens weet ik uit ervaring dat dit handgebakken klinkers zijn en daar kan je prachtig werk mee maken. Maar dan wel zoals al eerder aangegeven met de hand gestraat.

Beginnend Square Foot Gardener!

Motorliefhebber

Doe Het Zelver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Ik volg Ton D erin dat je waarschijnlijk ook wel meer last gaat hebben van onkruid en mosgroei... TIP: Regelmatig vegen met een harde borstel, spoelen met zuiver water, opnieuw inzanden EN een hogedrukreiniger vermijden. Dat maakt het oppervlak nog poreuzer en gevoeliger voor aanslag. (Tips: https://www.opritaanleggen.net/klinkers-reinigen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...