citroen Geplaatst: 23 juli 2017 Geplaatst: 23 juli 2017 Ik zou een 12 aardbei planten in volle grond moeten verplaatsen (verplanten ) om plaats te maken voor mijn blauwe bessen . wanneer is hiervoor de beste periode? Quote
weknow Geplaatst: 23 juli 2017 Geplaatst: 23 juli 2017 Kan best wel nu. Niet zo kritisch. Bij droog weer wel even helpen om aan te slaan = af en toe wat water geven. Maar als de planten al wat ouder zijn, kun je misschien beter afleggers nemen aangezien de opbrengst dan sterk terugloopt. Aanmaak van aanleg voor bloeien volgend jaar van meeste aardbeien gebeurt vanaf half augustus. Daarom is het een vuistregel om afleggers voor die tijd uit te planten. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.