Gewoonlaura Posted August 24, 2017 Share Posted August 24, 2017 Ik heb vorig jaar een huis gekocht waarvan deze struik in de tuin staat, het lijkt mij een pruim maar weet iemand wat voor een struik het is.De gemiddelde vrucht is zo'n 2,5 cm Wie weet wat ik in mijn tuin heb staan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AshaiRey Posted August 24, 2017 Share Posted August 24, 2017 Vooralsnog geen idee.Snij hem eens door en toon ons ook een foto van het binneste. Zit er een pit in en zo ja, hoe ziet deze er uit? Quote Groetjes,Bram Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassie76 Posted August 24, 2017 Share Posted August 24, 2017 Doet mij denken aan een Reine Claude pruim, tenminste als het hier een rijp exemplaar betreft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparky Posted August 24, 2017 Share Posted August 24, 2017 Het lijkt wel een wichter. Wordt hij een beetje gelig wanneer hij rijpt? Zou nu ongeveer moeten zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts