meekje Posted September 9, 2017 Share Posted September 9, 2017 Van een vandaag ingeschreven lid heb ik een privébericht gekregen over een Tuinder Applicatie, ik heb geen idee wat dit is?Wie het weet mag het zeggen.. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 deze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 Was dat toevallig van het nwe lid Italie ? ... Ik had een verwijderd bericht daarvan in mijn postvak... Denk dat het spammen is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted September 10, 2017 Author Share Posted September 10, 2017 Ja het was Italie.. ik heb hem ook verwijderd omdat ik al dacht dat het niet goed zat!Vroeg overigens aan mij waar ik de Tuiders applicatie gelaten had die ik had... Geen idee heb dat helemaal niet gehad Vette spam dus.. Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts