Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Tuinders Applicatie in de maak

Antoine

Recommended Posts

Hallo allemaal,

misschien dat ik jullie wel een beetje blij kan maken...

Ik ben gestart met een nieuw project (ik ben Delphi-programmeur) en wel, een tuinders applicatie.

Op internet is niet veel soeps te vinden, dus ga ik het zelf maken, voor mezelf maar natuurlijk ook voor jullie...

Verder, zou ik graag tips krijgen van jullie als experts om een mooi programma te krijgen....

Het wordt een freeware programma, dus gratis!

Ik zal regelmatig hier screenshotjes plaatsen...

hoor graag van jullie!

Lees ook dit topic: post195940.html#p195940

Setup programma beschikbaar voor de applicatie, hier te downloaden: http://tuinontwerp-applicatie.webklik.nl/page/download

Bugs en tips over "TuinOntwerp 2014, "kunt u hier plaatsen: http://tuinontwerp-applicatie.webklik.nl/page/gastenboek

gr Anton

Edited by Guest

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Mogelijk kun je eens kijken of de plannetjes die hier en daar op het forum uitgewerkt staan, in je nieuwe programma gemaakt kunnen worden....ik vind dat het een toevoeging moet zijn op datgene wat je gewoon met excel kunt maken zie bijv. tuinplan-is-het-wat-t4139-10.html?hilit=tuinplan

Ik herinner me ook dat er ergens een programma is waarmee je de MM kunt vullen maar kan dat zo snel niet vinden

wel een top initiatief hoor Antoine ! Ik ga het volgen. Kan niet veel tips geven helaas. Maar ben benieuwd. ( volgend jaar begint mijn echte 1e wisselteelt-seizoen )

Wat bijvoorbeeld leuk kan zijn, maar wel een uitdaging denk ik:

- Je kan een plattegrond maken, met allerlei vakjes en kleurtjes.

- Als je op dat vakje/cirkeltje/enz klinkt, dan komt er een schermpje waar in je ALLE notities kan zetten over die ene plant (met eventueel een foto er bij?). Wanneer die plant z'n eerste tomaat had enz.. net wat je zelf wilt.