Nedlets Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 Het is een long shot, vooral met de eis dat het omgeving Maastricht moet zijn maar goed. Ik zoek uitgebloeide peperplanten die de composthoop op gaan om hier bonsai pepers van te maken (poging tot). Ik zoek meer oefenmateriaal. Als iemand nu wat verder weg woont en een paar leuke pepers heeft staan, een beetje moeite wilt doen om me te helpen is diegene ook welkom te reageren. In dat geval ben ik bereid een kleine vergoeding voor de moeite te geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 Bonsaipepers? Dat moet ik eens gaan googelen. Klinkt bijzonder. Maar zeg: ik heb kennissen in de buurt van M'stricht waar ik ergens begin volgende maand langs ga. Ik heb tegen die tijd ajo blanco crystal voor je. Is erg mild en maakt flinke pepers. Maar weet niet of dit er eentje is die geschikt is voor je?Ik ga overigens met de trein dus ben ietwat in vervoer beperkt: kan ze tot in je stad brengen, maar niet tot aan je voordeur Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nedlets Posted September 11, 2017 Author Share Posted September 11, 2017 Bedankt voor je reactie! Het ligt denk ik meer een beetje aan de vertakkingen. Als ik naar de hoogte van de vertakkingen kijk aan mijn planten beginnen die allemaal om misschien wel 20cm hoogte. Dan krijg je dus al een mega hoge boom haha, misschien te gestrekt? Of hoe zorg je voor vertakkingen lager. Als ze lager zitten kan ik er wel wat mee denk ik. En dan mag je hem al goed kortwieken. Gaat er toch allemaal vanaf. De website:http://www.fatalii.net/Bonsai_Chiles_Bonchi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
albert Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Ik heb een dertigtal verschillende soorten staan. Begin komende maand ruim ik de meeste op. Als u wilt mag u er hebben. De kleinste is ongeveer 20 centimeter en vertakt. En de hoogste zijn 1,5 meter. Ik woon in Geleen. Groet, Albert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 He Nedlets, Nee die van mij zijn inderdaad minder geschikt voor je. Hoop dat je beter uit de voeten kunt met die van Albert! Wel een hele leuke link. Dank voor het delen. Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nedlets Posted October 8, 2017 Author Share Posted October 8, 2017 Ondertussen langs Albert geweest en met een gigantische gastvrijheid ontvangen! Ontzettend veel keus en een paar leuke uit kunnen kiezen. Nogmaals bedankt Albert! Ik ben dus voorzien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Succes met t project. Benieuwd naar je ervaringen. Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Daar sluit ik me bij aan Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts