dagmaries Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 In mijn makkelijke moestuin heb ik boerenkool gezaaid (voor het eerst). Nu is er een kat in de bak geweest en komen er op twee verschillende plekken (in de buurt van waar ik gezaaid heb) twee heel verschillende plantjes op. Eén van de twee zal wel onkruid zijn, maar ik heb geen idee welke! Weet iemand hoe de blaadjes van de boerenkool eruit zien als het net opkomt? Je zal altijd zien dat ik net de verkeerde eruit trek Ik heb de boerenkool brassica oleracea gezaaid. Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Even een foto plaatsen maar de eerste kiemblaadjes lijken op die van andere kolen (dus ook radijs). Je kan natuurlijk ook even googelen op kale seedling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Je kunt ook een paar dagen wachten, dan zie je bij het boerenkoolplantje het geribbelde (3e) blaadje. Dan zie je verschil Gr Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts