jootje Geplaatst: 24 september 2017 Geplaatst: 24 september 2017 Zaadjes gekregen van forumlid Appelvrouw......Een joekel van een pompoen.....en een plant die heeeeel veeel tun in beslag neemt! Veel weg gesnoeit vandaag. Voor de foto even mijn maat 38 op de pompoen gezet. Ik vind hem erg leuk, en ben hel benieuwd wat hij straks weegt! Happy Jo! Quote
Charly Geplaatst: 24 september 2017 Geplaatst: 24 september 2017 Jussus wat een joekel! Waar ga je em voor gebruiken, Jootje? Oh. En schattige laarsjes! Quote wees bevriend met kleine dingen
jootje Geplaatst: 24 september 2017 Auteur Geplaatst: 24 september 2017 Ik denk dat ik maar puree van de pompoen maak, en in de vriezer gooi. Kan ik er mee bakken, en soep maken. Ja, leuke laarsjes he? Heb ik al jaaaaren...geloof ooit bij de Lidl gekocht. Heb nog een paar nieuwe gave laarsjes staan...maar vind ik nog zonde om op de tuin aan te doen...hahaha Quote
Klomp Geplaatst: 24 september 2017 Geplaatst: 24 september 2017 Tjee wat een joekel!!Heeft deze oranje vruchtvlees? En is de smaak vergelijkbaar met andere pompoenen? Quote
appelvrouw Geplaatst: 26 september 2017 Geplaatst: 26 september 2017 Edit: nou, waarom lukt de link me niet Video voor lungo di napoli▶ 0:47 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
henkg Geplaatst: 26 september 2017 Geplaatst: 26 september 2017 Youtube kent twee links. De gewone, en de "delen" link.Als je die "delen" link kopieert, en -m.b.v. de groene youtube knop binnen ons forum- voorziet van tags, dan krijg je dit:Met tags, maar om het als tekst leesbaar te maken met accolades ipv rechte haken: {youtube}https://youtu.be/_0DmU_jGw1Y{/youtube}Met tags rechte haken: Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.