Geplaatst: 3 oktober 20178 j Rode druiven, Wij hebben +/- 35 kilo aan druiven hangen die gratis weg mogen.Ze moeten zelf geplukt worden. Groetjes Sjaak. 5 oktober 20178 j aangepast door Gast
Geplaatst: 3 oktober 20178 j Hai Sjaak,Joh wat een boel! In welke regio woon je? wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 4 oktober 20178 j Auteur Hoi hoi, Brunssum .. Zuid Limburg.Je kunt me ook bellen mocht je interesse hebben. groetjes Sjaak. 5 oktober 20178 j aangepast door Gast
Geplaatst: 4 oktober 20178 j Ai! Dat is voor mij helaas te ver Sjaak. Maar misschien hebben anderen interesse. Oh. En misschien ter overweging: je nummer zo open en bloot online zetten, is wellicht beter te vermijden. Het forum is niet besloten. Dus het hele internet kan nu bij je nummer. Zelf zou ik vragen of mensen me een persoonlijk berichtje sturen bij interesse. En het 06 nr even weghalen. Maar is slechts tip hoor. Wat jij fijn vindt natuurlijk! Groetjes en succes met je druiven! wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 5 oktober 20178 j Jeetje dat zijn idd heel veel druiven! Maar helaas Sjaak... ik zit in Noord Holland. Niet echt om de hoek bij je.
Geplaatst: 5 oktober 20178 j helaas is het vanaf Markelo te ver rijden, maar wat gaaf dat je aan de dieren denkt! https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 5 oktober 20178 j Auteur Hoi hoi, Jammer dat jullie niet in de buurt wonen en het mobiele nummer is verwijderd door mij (vrouw van Sjaak). Djw voor de leuke reacties, Groetjes marion.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.