Knikkie Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 ik ben nieuw hier, een groentje in moestuinland! Ik mag 1 januari beginnen op een volkstuin van 175 m2. Wel “gewone” tuinervaring maar nog nooit groente geteeld dus ik lees graag mee met al jullie tips en trucs. Mijn vingers jeuken..Zo ziet de tuin er nu uit, de huidige tuinder heeft hem bijna leeg.. Quote
roeier Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Toen ik vorig jaar met een tuintje begon omstreeks dezelfde tijd heb wel gelijk knoflook en aardpeer gepoot. Het beste is even vragen aan degene die er nu nog zit, maar als stukken leeg zijn lijkt er me geen bezwaar om daar alvast mee aan de slag te gaan.Fruitstruikjes zou je nu ook aan kunnen denken.Welkom en veel succes met je tuin! Quote
petersmit Geplaatst: 5 oktober 2017 Geplaatst: 5 oktober 2017 Welkom Knikkie! Ruimte zat als je de eerste keer een echte groente tuin gaat ‘bestieren’. Succes in iedergeval! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Mellie Geplaatst: 5 oktober 2017 Geplaatst: 5 oktober 2017 Lekker veel ruimte, heerlijk joh! Veel plezier gewenst. Pas maar op, die tuin is zo vol! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 oktober 2017 Geplaatst: 10 oktober 2017 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.