Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja hoor, het pakketje van Vreeken is hier en wat er qua bio tussen zat zit gedeeltelijk weer in de doos.

Die Afrikaanse amarant, daar ben ik ook benieuwd naar.

Nasuada, wat er ontbreekt? Ik vind het net leuk dat er verrassingen en variatie tussen zit. Veel onbekende dingen en ook gewoon leuke bekende zaken. Ik vond het een echt feestpakket.

Geplaatst:

Ik doe heel graag weer mee. Ben niet alleen benieuwd naar de toeters en bellen, maar ook naar de verandering van de inhoud van de doos!

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:

Zelf zou ik de mensen die niet mee deden of er bij komen, achteraan laten sluiten.

Ik doe graag weer mee.

Of vooraan, die hebben hem nog niet gehad ..ik heb zo mijn best gedaan op 30 berichtjes...en met de andere envelop deed ik ook goed mee!

Geplaatst:

Ik pas voor deze ronde. Voor dit seizoen ga ik niet meer sleutelen aan mijn planning.

In het najaar/ winter doe ik graag weer mee.

Geplaatst:

Als het goed is wordt de doos vandaag bezorgd. Omdat ik een weekendje weg ga dit weekend, wil ik er vanavond meteen doorheen spitten, zodat ik de doos vrijdag weer en route naar mijn weekendbestemming, ergens op de bus kan doen. Dan hoeft de volgende op de lijst ook niet zo lang te wachten.

Geplaatst:

Goed dat je het zegt Mellie! Ik had de doos anders gewoon weer naar Wortel gestuurd. Niet goed in de openingspost gekeken...

Dan gaat de doos als alles meezit, morgen jouw kant op!

Geplaatst:

De doos is vanochtend op de bus gegaan. Ik hoop dat hij morgenochtend wordt bezorgd, anders zal het pas dinsdag worden vrees ik.

Er zaten weer héél erg veel leuke zaden in vond ik. En zelfs ook best veel andere zaden vergeleken met de eerste ronde en gerust nog zaden die je nu nog kan zaaien.

Geplaatst:

936d5d7dcdca41a93ea80da170905725.jpg

De doos is dankzij Spitskool een feest voor het oog! Maar ligt helaas nog wel bij mij ipv bij Kruidenvrouwtje. Sorry sorry sorry gaat morgen op de post!

Geplaatst:

Wat een fleurige doos! Ik hoop dat je er een strik om doet Mellie.

Ik weet in ieder geval dat ik volgend seizoen graag weer mee doe. Zoveel leuke zaden mogen delen en zoveel onverwachte zaden uit de doos mogen halen.

De tweede ronde ben ik vooral heel blij met de chou cabus blanc van Anna Elizabeth, de mammoet dille van Nas, de rode wondklaver van Bio-Fee en de achocha van Ann123. Ik moet e.e.a. nog zaaien en hoop daar morgen tijd voor te hebben. Leukleukleuk dit alles.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...