Jill Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 (edited) Gelieve eerst dit bericht door te lezen om te kijken of je voldoet aan de vereisten voor deelname. Deelnemers vereisten :- Je mag aan de bio-zadenenvelop deelnemen als je minstens 6 maanden actief bent op het forum en minstens 30 berichten hebt gepost.- Wij vragen ook om via PB contactgegevens door te geven zodat wij contact kunnen opnemen mocht er een envelop zoek zijn of mocht de envelop te lang bij dezelfde persoon zijn. Biozaden, wat verstaan wij hieronder?- Zaden die als bio aangekocht zijn in een winkel- Zelfgeoogste zaden van moederplanten die ook uit biozaad voortkomen- Zaden van moederplanten die zonder pesticiden of kunstmest opgekweekt zijn Werking zadenenvelop :- We proberen zoveel mogelijk met track&trace te versturen al heeft het persoonlijk wegbrengen de voorkeur - We houden de envelop max. 3-4 dagen en laten aan de volgende in de deelnemerslijst weten dat de envelop onderweg is- Mocht het door uitzonderlijke omstandigheden moeilijk zijn om de envelop toch binnen de 3-4 dagen te verzenden gelieve dit zeker te vermelden in dit topic!- Gelieve enkel kiemkrachtige zaden toe te voegen en niet méér zaden uit de envelop te halen, dan dat je er zelf in gedaan hebt- Bij voorkeur gebruik maken van makkelijk hersluitbare zakjes- Graag op elk zakje je forumnaam zetten en wat erin zit, wat de herkomst is (waar het gekocht is, zelf geoogst in de eigen tuin, of in het wild), en wat de houdbaarheidsdatum (of de oogstdatum) is. Indien mogelijk is een gebruiksaanwijzing voor de teelt ook fijn Zie je het zitten om mee te doen en voldoe je aan de vereisten? Gelieve je dan aan te melden in dit topic en stuur mij gelijk je contactgegevens via PB! Volgorde 1ste ronde : Jenneke SpitskoolWortelMellieAnnaelizabethKruidenvrouwtjePippiNasuadaJennekeJill Ann123Jill Volgorde 2de ronde : SpitskoolMellieKruidenvrouwtjeNasuadaxxgerdaxx1Tanja65Jenneke Edited May 11, 2018 by Guest www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted October 5, 2017 Share Posted October 5, 2017 Yes, leuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted October 31, 2017 Author Share Posted October 31, 2017 Aangezien er niet genoeg geïnteresseerden zijn zal de volgende ronde doorgaan in het voorjaar.. www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann123 Posted October 31, 2017 Share Posted October 31, 2017 Oh, ik heb dit bericht helemaal gemist. Spijtig dat het niet doorgaat. Ik ben wel kandidaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitskool Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 Dan geef ik mezelf ook maar alvast op. Leuk! Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 Ik doe nog steeds graag mee met een volgende ronde Jill wanneer er wel genoeg gegadigden zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted November 11, 2017 Share Posted November 11, 2017 Hier nog een kandidaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaelizabeth Posted November 11, 2017 Share Posted November 11, 2017 Ik ook graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippi Posted November 11, 2017 Share Posted November 11, 2017 En ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted November 12, 2017 Author Share Posted November 12, 2017 Er blijkt dan toch interesse te zijn. Dus wie wil er toch nog graag meedoen aan deze ronde? www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Wat mij betreft liefst januari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitskool Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Ik ben ook in januari van de partij, december komt mij minder goed uit. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Yes leuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann123 Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 Voor mij is het om het even. Nu, december, januari, voorjaar, alles kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom1975 Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Gelieve eerst dit bericht door te lezen om te kijken of je voldoet aan de vereisten voor deelname. Deelnemers vereisten :- Je mag aan de bio-zadenenvelop deelnemen als je minstens 6 maanden actief bent op het forum en minstens 30 berichten hebt gepost.- Wij vragen ook om via PB contactgegevens door te geven zodat wij contact kunnen opnemen mocht er een envelop zoek zijn of mocht de envelop te lang bij dezelfde persoon zijn. Biozaden, wat verstaan wij hieronder?- Zaden die als bio aangekocht zijn in een winkel- Zelfgeoogste zaden van moederplanten die ook uit biozaad voortkomen- Zaden van moederplanten die zonder pesticiden of kunstmest opgekweekt zijn Werking zadenenvelop :- We proberen zoveel mogelijk met track&trace te versturen al heeft het persoonlijk wegbrengen de voorkeur - We houden de envelop max. 3-4 dagen en laten aan de volgende in de deelnemerslijst weten dat de envelop onderweg is- Mocht het door uitzonderlijke omstandigheden moeilijk zijn om de envelop toch binnen de 3-4 dagen te verzenden gelieve dit zeker te vermelden in dit topic!- Gelieve enkel kiemkrachtige zaden toe te voegen en niet méér zaden uit de envelop te halen, dan dat je er zelf in gedaan hebt- Bij voorkeur gebruik maken van makkelijk hersluitbare zakjes- Graag op elk zakje je forumnaam zetten en wat erin zit, wat de herkomst is (waar het gekocht is, zelf geoogst in de eigen tuin, of in het wild), en wat de houdbaarheidsdatum (of de oogstdatum) is. Indien mogelijk is een gebruiksaanwijzing voor de teelt ook fijn Zie je het zitten om mee te doen en voldoe je aan de vereisten? Gelieve je dan aan te melden in dit topic en stuur mij gelijk je contactgegevens via PB!Bij een volgende ronde wil ik zeker meedoen. Heb heel wat zaden in mijn bezit om te ruilen. Ik hoor het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted November 19, 2017 Author Share Posted November 19, 2017 We zullen starten in januari. Dan zijn de feestdagen achter de rug (en dus minder risico om de doos te versturen..). www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann123 Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Het is januari Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted January 5, 2018 Share Posted January 5, 2018 Mooi opgemerkt Ann! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted January 6, 2018 Author Share Posted January 6, 2018 De beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik maak morgen de volgorde en deze keer zal de doos in Nederland starten. www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitskool Posted January 7, 2018 Share Posted January 7, 2018 Ontzettend leuk! Ik zal meteen even mijn contactgegevens in een PM zetten, volgens mij heb ik dat nog niet gedaan. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted January 7, 2018 Author Share Posted January 7, 2018 Ik heb een (voorlopige) volgorde gemaakt. wil je graag vroeger of later in de lijst komen laat dan even iets weten. @Pippi bij de vorige 2 rondes stond jij ook bovenaan de lijst, heb je liever dat ik je net voor Jenneke zet (net voordat de doos dan terug naar BE komt)? www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted January 9, 2018 Share Posted January 9, 2018 Zou graag meedoen. You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann123 Posted January 9, 2018 Share Posted January 9, 2018 @Pippi bij de vorige 2 rondes stond jij ook bovenaan de lijst, heb je liever dat ik je net voor Jenneke zet (net voordat de doos dan terug naar BE komt)? Pippi is al bijna 1 maand niet hier geweest (Laatst actief: Wo 06 Dec 2017, 00:26). Ik denk dat je haar beter via pm of mail (weet niet of dat hier kan) contacteert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippi Posted January 10, 2018 Share Posted January 10, 2018 Hier ben ik! Mag ik ergens helemaal achteraan? Ik moet mijn bulk aan zaden van Vreeken nog binnen krijgen, en dat kan nog wel even duren, Vreeken kennende. En daar zitten dingen in waar ik waarschijnlijk teveel van heb en leuk kan delen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted January 11, 2018 Share Posted January 11, 2018 Ik woon om de hoek bij vreeken You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts