Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1507471313667-12567801920561507471365.jpg1507471371701148883453390321507471538.jpgIMG-20171008-WA000044021507471946.jpgMet citrus planten had ik ook een deuifplant besteld, dat ziet er ook niet goed uit want een jonge stengel werd helemaal droog en nu zie ik soort een mini spin dr op en beetje hier en daar zie ik soort spinnenweb, bovenaan bij stengel zie ik ook rare transparant plakken als of regendruppels zijn. Zo heb ik jonge plant gekregen.

Wat moet ik nu doen? Tot onderstam knippen lijkt mij niet handig anders dood ik de plant.

Geplaatst:

Dat aangetaste blad er af halen, de rest ziet er best ok uit. De druppels is 'guttatie' ( google maar )

en de plant in pot naar buiten. Of poten in de tuin, wat ook maar je doel is. Maar naar buiten.

Geplaatst: (aangepast)

Ik dacht rond januari en tot die tijd is het ook wat groter sterker om buiten te overleven. Als bijna geen bladeren meer over zijn maakt dat dan wat uit?

aangepast door Gast
Geplaatst:

Een buitenplant binnenhouden is niet het bieden van 'bescherming'. Dat is plantje pesten. Ding hoort buiten. Binnen is het te warm, de plant wil met een maand in rust en heeft de koude nodig.

Geplaatst:

Oke, dan zet ik buiten omdat ik overal las dat je rond winter in de schuur etc etc moet opslaan, zodat goed kunnen overwinteren omdat vorst schade aan kan richten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...