Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil het voor komend seizoen een keer goed aanpakken (helaas voor de verandering). Dus vroeg beginnen met plannen, zaden aankopen en zaaien en hopelijk dan uiteindelijk een goede oogst. Maar alles begint met goed zaad. In het verleden altijd uit de supermarkt of een van de vele tuincentra's de zaden aangekocht of restjes gebruikt van voorgaande jaren. Ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal even goed werkt. Ik heb hier al een beetje rond gekeken en ook bij google maar waar bestellen jullie nou je zaden. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Met welke (internet) winkel hebben jullie goede ervaring wat betreft het aanschaf van zaden.

Hopelijk kunnen jullie me helpen om dit jaar eens goed te beginnen

Wouter

Geplaatst:

Hallo,

ook hier héél goede ervaringen met VD Wal. Ruime keuze en vlugge correcte levering

Idem met Seedo en 1-2-3 zaden, levering verloopt vlot maar keuze is beperkter dan bij VD Wal

Vreeken heeft een héél ruim aanbod maar is altijd verschrikkelijk lang wachten op je bestelling.

Nu bvb (hoogseizoen bij hen) bestellen is gegarandeerd wachten tot minimum eind februari en soms nog langer.

Bestelde eind november, deel van mijn bestelling eind december ontvangen, wacht tot nog toe nog altijd op de rest dus frustrerend

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...