wouter- Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Ik wil het voor komend seizoen een keer goed aanpakken (helaas voor de verandering). Dus vroeg beginnen met plannen, zaden aankopen en zaaien en hopelijk dan uiteindelijk een goede oogst. Maar alles begint met goed zaad. In het verleden altijd uit de supermarkt of een van de vele tuincentra's de zaden aangekocht of restjes gebruikt van voorgaande jaren. Ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal even goed werkt. Ik heb hier al een beetje rond gekeken en ook bij google maar waar bestellen jullie nou je zaden. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Met welke (internet) winkel hebben jullie goede ervaring wat betreft het aanschaf van zaden. Hopelijk kunnen jullie me helpen om dit jaar eens goed te beginnen Wouter
Ktrijn Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Daar bestaat al een topic over:webshops-binnen-buitenland-t300.htmlDaar ga je er heel veel vinden.
Erny Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Van Der Wal in Hoogeveen, veel keuze, goed zaad, goede service, snelle levering en steeds meer biologisch zaai en plantgoed. https://www.zaadhandelvanderwal.nl/En in dat bovengenoemde topic kun je nog veel meer shopervaringen lezen.
Jeanne heijmans Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Helemaal mee eens erny.in Nederland heb ik daar jaren besteld.altijd alles correct.qua kiemkrachtig,houdbaarheid datum.volgens mij leveren ze ook in Frankrijk dus ga het proberen.
pippi Geplaatst: 15 januari 2018 Geplaatst: 15 januari 2018 Van der Wal is heel goed, en ik bestel ook bij De Bolster en bij Vreeken.
TomP Geplaatst: 16 januari 2018 Geplaatst: 16 januari 2018 Hallo, ook hier héél goede ervaringen met VD Wal. Ruime keuze en vlugge correcte leveringIdem met Seedo en 1-2-3 zaden, levering verloopt vlot maar keuze is beperkter dan bij VD Wal Vreeken heeft een héél ruim aanbod maar is altijd verschrikkelijk lang wachten op je bestelling. Nu bvb (hoogseizoen bij hen) bestellen is gegarandeerd wachten tot minimum eind februari en soms nog langer.Bestelde eind november, deel van mijn bestelling eind december ontvangen, wacht tot nog toe nog altijd op de rest dus frustrerend
Jorieke123 Geplaatst: 16 januari 2018 Geplaatst: 16 januari 2018 Er is inderdaad al een heel lang en handig topic over. En die gaat dan vooral over webshops, maar je mag er ook gewone winkels noemen hoor. Ik sluit dit nieuwe topic, je kunt aanhaken bij dat oudere topic. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten