appelvrouw Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 Ik geef even een versneld recept Indy..ik neem aan dat je wel weet hoe je aan 700 ml kersensap komt. Het recept zegt sauerkirsch ik heb griottes gebruikt.2 limoenen uitpersen en 50 ml afmeten. De kersensap met het limoensap en 500 gr speciaalsuiker van v Gilse onder roeren aan de kook brengen.5 kardamoms wat pletten en een theelepel rode peper erbij doen( ik had chiliflakes)De kersensap 4 minuten laten borrelen en de laatste twee minuten de peper en de kardamom erbij doen. Verdelen over je potten ( 5 potten van 200 ml) en zorgen dat in iedere pot een kardamommetje komt.Echt superlekker! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted April 15, 2018 Share Posted April 15, 2018 Heel erg bedankt, dat gaat zeker lukken. Lijkt me ook echt superlekker, juist door de combi van de ingrediënten. Ik heb nog chiliflakes van mijn eigen peterpepers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 16, 2018 Author Share Posted April 16, 2018 Ja het is hier al een gevraagd product, het is heerlijk zelfs gewoon bij het ontbijt. Als je het bv bij kaas of paté oid wilt serveren kan je ook meer pepers doen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Ook een goed plan! Lekker bij de borrel / Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts