Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:
Oplossingen zoeken is goed inderdaad, maar je voor 100% vastklampen aan dingen die gewoon niet keer op keer wetenschappelijk zijn bewezen, vind ik wat 'eng'.

In bepaalde (nog)lichte gevallen van een ernstige ziekte kan ik het me voorstellen dat je dat wilt proberen.

We zijn het wel eens hoor. Behalve dat wetenschappelijk bewezen... juist op het gebied van kanker is de wetenschap ook vaak machteloos. Je 100% vastklampen aan de wetenschap is net zo zinloos.

Het blijft voor mij een raadsel waarom de één geneest, en de ander niet.

Mijn zwager is bijvoorbeeld helemaal genezen verklaard van een bijna niet te behandelen vorm, waar zijn eigen vader ook aan overleden was. Hij volgde wel het medische circuit van operatie en bestraling. Maar totaal geen garantie bij voorbaat.

Een serie andere familieleden waar de medische behandelingen geen baat bij hadden.

Het is ook iets genetisch. Sommige families zijn er vatbaarder voor, en andere families kennen het probleem nauwelijks. Maar daar vallen bijvoorbeeld weer relatief meer slachtoffers aan hartkwalen of zo.

Ik denk dat de grootste waarheid tot nu toe is: vroeger werden de mensen niet oud genoeg om allerlei kanker te ontwikkelen.

Geplaatst:
Vroeger was er ook kanker, alleen werd het nooit ontdekt. Je ging gewoon dood aan "ouderdom". Zelfde geld voor hardkwalen.

Wat Jasmin schrijft gaat over wat Jorieke en ik hadden bedacht. Toen er nog geen medicijnen waren werden 90 % van de mensen gewoon niet oud genoeg om kanker te krijgen. Men werd vaak nog geen 50.

Je hebt natuurlijk ook gelijk, veel kanker was natuurlijk slecht te diagnosticeren, zo ook hartfalen.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Iedereen kiest zijn eigen weg in het leven, de 1 gelooft in het verhaal van de pitten, de ander niet.

Vroeger stond er andere voeding op tafel dan nu in de meeste gezinnen (patat,pizza) Nu zeggen ze dat dat ook ongezond is. Somige houden daar dan rekening mee en andere weer niet.

Maar we slikken allemaal wel makelijk een paracetamol, en is dat nu zo goed voor je? Zit daar wel in wat ze zeggen, ze kunnen iedereen van alles wijs maken. Maar ach uit eindelijk draait alles toch weer om geld.

Ze nemen met zoveel dingen de mensen in de maling. Dagelijks gebeurt dit met iedereen, het is maar of je er zelf in mee gaat.

• 11 maanden later ...
Geplaatst:
  • Auteur

Ben op dit moment totaal onthand, kan niet anders dan in de bank liggen van pijn en bijwerkingen pijnstillers die me verhinderen om nog een beetje actief te blijven. Heb dankbaar gebruik gemaakt van de pillen en spuit om pijn te verminderen en zoek in mijn boekenkast naar alternatieven, oorzaak, oplossing.

Helena, is er een onderzoek naar gedaan en staat dat op t internet?

Mocht je nog interesse hebben Helly, in het boek "ziekte als lot en kans", door J.D.Toussaint, staat veel geschreven over de stof laetrile, vit.

17. Heb dat zomaar zelf in de kast staan, niet eerder gelezen dus.

Deze stof komt ook voor in appel, kersen en perzikpitten. Op mijn rommelmarktlijstje is bijgekomen het "cyanide kookboek", .

Geplaatst:

Nog even ter aanvulling van kruiden/planten en kanker.. Mijn moeder heeft borstkanker gehad ondertussen gelukkig van medicatie af maar dat was wel nodig naast bestralen. Maar ze slikte tamoxifin en dat werd gemaakt uit/door taxus planten/snoeisel..

• 1 year later...
Geplaatst:

Ik wist niet, waar deze bijdrage te plaatsen.

Maar gezien de vorige bijdrage lijkt mij hier het beste , ondaks ik deze oude draad weer omhoog kick.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vr 27 jun 2014, 06:56

Snoeiafval taxus in trek als kankermedicijn

Nederlandse gemeenten gaan snoeiafval van taxusheggen verzamelen om er een kankermedicijn van te laten maken.

Zeventig dorpen en steden doen volgens het AD naar Belgisch voorbeeld mee aan het eerste Nederlandse 'vergroot de hoop'-snoeiseizoen.

Voor één sessie chemotherapie is overigens wel 1 kubieke meter jonge twijgjes nodig. Internist-oncoloog Schellens vraagt zich daarom in de krant af of de inzamelingsactie wel de moeite waard is. „Er zijn heel veel naalden nodig om een heel klein beetje werkzame stof te krijgen.”

Het afval kan in speciaal geplaatste bakken worden gegooid, waarna het in België wordt gedroogd en verscheept naar farmaceutische bedrijven in China. Alle gemeenten in Utrecht, Noord-Holland, Zuid-Holland, Zeeland, Brabant en Limburg zijn benaderd voor de actie.

http://www.telegraaf.nl/gezondheid/22790096/__Snoeiafval_als_kankermedicijn__.html

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Geplaatst:

Bij ons in gelderland zijn bedrijfjes die het taxus snoeiafval gratis komen ophalen om uiteindelijk medicijnen tegen kanker te maken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic