Aggravath Geplaatst: 21 april 2018 Geplaatst: 21 april 2018 De balkontomaat plantjes groeien erg snel. Mogen ze al de grond in buiten of kan ik het beste nog wachten? Wanneer kan ik het beste beginnen met 'snoeien'? Quote
simonvb Geplaatst: 21 april 2018 Geplaatst: 21 april 2018 Je kunt ze misschien best nog eens overplanten in grotere potjes en diep zetten tot tegen de eerste bladeren.Het lijkt er op dat ze dit jaar al buiten zouden kunnen maar zelf wacht ik tot mei en bekijk dan de vooruitzichten. Na vorig jaar met vriesweer eind april, ben ik iets voorzichtiger.Snoeien is het niet echt, wel dieven en toppen van tomaten. Gebruik de zoekfunctie voor het dieven van tomaten. Quote
Aggravath Geplaatst: 21 april 2018 Auteur Geplaatst: 21 april 2018 Bedankt voor de reactie! ik ga er mee aan de slag! Quote
Waaslander Geplaatst: 21 april 2018 Geplaatst: 21 april 2018 De balkontomaat plantjes groeien erg snel. Wanneer kan ik het beste beginnen met 'snoeien'?Welke soort is het ? Bij balkontomaat denk ik aan kleine struikjes zoals balkonstar Dan is dieven (snoeien) niet nodig zelf erg af te raden voor een redelijke oogst te hebben . Quote
Krikke83 Geplaatst: 22 april 2018 Geplaatst: 22 april 2018 Ik zou persoonlijk wel al de gok wagen gezien de komende 14 daagse weersverwachtingen. Allé beter gezegd de meeste van mijn tomaten zijn reeds al een week uitgeplant. Ik moet ook Waaslander bijtreden. Het lijkt me eerder een struiktomaat. Die moet/mag je niet dieven. Quote Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zadenWij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana.
Aggravath Geplaatst: 22 april 2018 Auteur Geplaatst: 22 april 2018 Het is de: Solanum Lycopersicum. Quote
appelvrouw Geplaatst: 22 april 2018 Geplaatst: 22 april 2018 Dat is de algemene Latijnse naam voor tomaten. Staat er nog een andere naam op het zakje? Balkonstar? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 24 april 2018 Geplaatst: 24 april 2018 Ze zijn al wel erg gaaf hoor! Mooi volle plantjes Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.