Hampie Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Mijn naam is Harmen Ligthart, woonachtig in Hindeloopen, waar ik samen met mijn vrouw een restaurant heb. Zelf sta ik in de keuken. Een aantal van jullie zullen mij misschien wel kennen van het peperforum, waar ik al langere tijd actief ben; helaas door tijdgebrek momenteel wat minder vaak aanwezig.Ik mijn moestuin kweek ik van alles en nog wat, teveel om hier allemaal bij naam te noemen, maar denk aan groenten, kruiden en eetbare bloemen. Ik mag graag experimenteren met onalledaagse planten, ervaring rijker, illusie armer.Een kleine kas heb ik ook, maar die is voornamelijk voor de pepers en de tomaten. Momenteel staat er nog alleen knoflook in de kas, alsmede veel plantjes die nog verspeend moeten worden.Tot zover. Leuk om hier op dit forum te zijn, was het al veel langer van plan.Net een druk pinksterweekend achter de rug, dus zometeen eerst maar even lekker slapen en morgenochtend weer fris voor de ontbijtdienst.Hartelijke groet,Hampie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldk Posted May 22, 2018 Share Posted May 22, 2018 Oude bekende. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 22, 2018 Share Posted May 22, 2018 ja hoor, dat mag, welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted May 22, 2018 Share Posted May 22, 2018 Wat leuk een experimentele kok hier op het forum.Moest gelijk aan een andere kok denken: Grapje! Welkom hier en dat we maar veel van je kunnen leren. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoenV Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Overal dezelfde fanatiekelingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Hallo Harmen! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 En de Hampie is ook aan komen lopen. Welkom hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts