Laura85 Posted June 2, 2018 Share Posted June 2, 2018 Hallo, Ik ben een beginneling in de moestuin wereld, dus heb wat advies nodig. Ik heb de ah-moestuin cherry tomaat buiten in een bak staan. Waarschijnlijk teveel in een kleine pot, maar nou zag ik dat een van de plantjes bruine bladeren krijgt. De buitenrand wordt bruin en krult om. Zie foto. Het blad heeft ook een iets andere vorm dan de andere bladeren.Is dit erg? Moet ik dit plantje uit de bak halen of kan het geen kwaad? Op andere bladeren zie ik ook wat gelige vlekken... Ik ben benieuwd naar jullie advies! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 2, 2018 Share Posted June 2, 2018 (edited) Welkom Laura, Ik zie geen foto bij je bericht.Heb je de zoekfunctie al ontdekt op dit forum? Edited June 2, 2018 by Guest Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura85 Posted June 2, 2018 Author Share Posted June 2, 2018 Had de foto's wel toegevoegd. Hierbij een herkansing.Had al gezocht op het forum, maar was dit nog niet tegen gekomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 2, 2018 Share Posted June 2, 2018 Deze aantasting ken ik niet, maar in zo`n emmer zou ik maar een tomatenplant zetten..... Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts