Jeroen maarschalk Geplaatst: 2 juni 2018 Geplaatst: 2 juni 2018 Goedemiddag allemaal, Ik ben hier nieuw en heb een vraag over een wildgroei van een soort ongewenste paddestoel in mijn tuin. Kan iemand mij verder helpen over de naam/soort en hopelijk ook een antwoord over hoe ik deze kan bestrijden. Ik heb al meerdere keren zeer voorzichtig geplukt, maar het is behoorlijk hardnekkig. Alvast bedankt voor de feedback! Quote
Bit Geplaatst: 2 juni 2018 Geplaatst: 2 juni 2018 Altijd handig en eigenlijk bij jouw vraag wel noodzakelijk om een foto er van te plaatsen. : hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html Quote
Flup Geplaatst: 2 juni 2018 Geplaatst: 2 juni 2018 En als je toch een foto post (zonder foto is het onmogelijk om de paddenstoel te identificeren), post dan een foto van het zijaanzicht, de onderkant van de hoed en de steel (niet afsnijden!). Dat maakt identificatie makkelijker. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.