Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

komkommerplant doet raar

Guest

Recommended Posts

IMG183871361528120429.JPGIk heb 2 mini komkommerplantjes gepland en in dezelfde grond gezet als dat mijn vriendin die van haar heeft gezet. Ze staan ook bijna net zo lang in de zon en geven ook elke dag water. Die van haar is al gegroeid naar boven een meter, maar nog geen komkommers. De mijne zijn ieniminie, maar hebben al wel komkommers er aan. Wat moet ik doen? Komkommers eraf halen zodat hij meer kracht aan het groeien kan besteden of iets anders?bijgaand een foto van mijn super mini komkommer

Voor een mini-komkommer hebben deze planten een mooie grootte vruchten om te plukken lijkt me. Eet smakelijk

Planten zien er goed uit, dus gaat goed komen.

Volgens mij vertroetel je ze voldoende. Ze staan met z'n tweetjes in een redelijk grote pot. Maar samen drinken en eten ze een hoop. Het grote broertje verdampt op een mooie dag zo'n 3 liter water, hou daar rekening mee. Ze hebben straks ook een klimhulpje nodig (maar die stokken liggen klaar zie ik). Mischien zelfs beter om 2 touwen vanaf je schutting als klimhulp te laten gebruiken door de komkommerplanten. Ik zou zelfs nu al een handje koemestkorrels geven. Kan geen kwaad.

Bedankt voor de reacties zo snel. Ik heb ze nu aan de stok vastgemaakt. ik zal morgen even kijken of ik ze al kan oogsten en dan proeven of ze lekker zijn (als mijn dochter mij niet voor is haha)