Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

komkommerplant doet raar

Featured Replies

Geplaatst:
IMG183871361528120429.JPGIk heb 2 mini komkommerplantjes gepland en in dezelfde grond gezet als dat mijn vriendin die van haar heeft gezet. Ze staan ook bijna net zo lang in de zon en geven ook elke dag water. Die van haar is al gegroeid naar boven een meter, maar nog geen komkommers. De mijne zijn ieniminie, maar hebben al wel komkommers er aan. Wat moet ik doen? Komkommers eraf halen zodat hij meer kracht aan het groeien kan besteden of iets anders?bijgaand een foto van mijn super mini komkommer
Geplaatst:

Volgens mij doet die komkommer precies wat jij wil, komkommers maken.

Zijn ze goed dan pluk je ze, die plant wordt vanzelf groter.

Geplaatst:

Voor een mini-komkommer hebben deze planten een mooie grootte vruchten om te plukken lijkt me. Eet smakelijk

Planten zien er goed uit, dus gaat goed komen.

Volgens mij vertroetel je ze voldoende. Ze staan met z'n tweetjes in een redelijk grote pot. Maar samen drinken en eten ze een hoop. Het grote broertje verdampt op een mooie dag zo'n 3 liter water, hou daar rekening mee. Ze hebben straks ook een klimhulpje nodig (maar die stokken liggen klaar zie ik). Mischien zelfs beter om 2 touwen vanaf je schutting als klimhulp te laten gebruiken door de komkommerplanten. Ik zou zelfs nu al een handje koemestkorrels geven. Kan geen kwaad.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties zo snel. Ik heb ze nu aan de stok vastgemaakt. ik zal morgen even kijken of ik ze al kan oogsten en dan proeven of ze lekker zijn (als mijn dochter mij niet voor is haha)

Geplaatst:

zien de groeipunten er goed uit?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.