dereiziger Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Ik ben op zoek naar witlof pennen / wortels. Vind wel zaden maar wil graag gelijk kweken vanaf de wortel. Wie kan mij helpen en weet waar ik deze kan kopen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Welkom wereldreiziger. Kijk eens hier. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Ik zou wel willen helpen, maar t.s. is erg summier, er zijn hier leden van Polen tot Z-Afrika en de Antillen.Dan is het lastig een bepaald bedrijf aan te bevelen. Wereldreiziger mag ook naar mij komen, mijn witlofpennetjes moeten ook nodig gedund. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
rdenk Posted June 4, 2018 Share Posted June 4, 2018 Here you go:http://www.witlofkweekset.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts