Geplaatst: 28 juni 20187 j Ik wil graag naar Guns and roses maar ik ben nog nooit in Goffertpark geweest.Gaat er toevallig iemand van hier? Woont er iemand in de buurt die me tips kan geven met betrekking tot parkeren?Ik hoor namelijk dat het nogal een gedoe is daar?
Geplaatst: 29 juni 20187 j Angela, als je niet erg vindt om minuut of 20 te lopen, zijn er voldoende parkeerplekken in de omgeving.Betaald parkeren bij CWZ (gunstige tarief), vrij parkeren bij Gamma op Nieuwe Dukenburgse weg, op Sint Teunismolenweg, grote parking van NXP langs Nieuwe Dukenburgse weg.....Kijk naar google map...
Geplaatst: 29 juni 20187 j Auteur Ja die 20 minuten lopen na afloop gaat hem niet meer worden denk ik.
Geplaatst: 5 juli 20187 j Auteur Nou het concert was geweldig!Maar de weg daar naartoe en parkeren wat een ramp daar in Nijmegen!Aan die 20 minuten lopen ontkom je niet en er zijn er vele die veel langer hebben moeten lopen om bij de auto te komen en de meeste wisten niet eens of ze wel de goed kant op gingen om terug te komen bij de auto! Er stond niets aangegeven als je buiten het terrein kwam.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.