Sproetie86 Geplaatst: 11 juli 2018 Geplaatst: 11 juli 2018 Hallo, Ik heb twee paprika planten die vol in de vloei staan. Aan elk plantje heb ik zeker een stuk of 8 a 10 paprika's. Nu zit er ook erg veel blad aan, moet ik deze gaan verwijderen en zo ja wanneer is dat nodig Groetjes, Marga Quote
harms1 Geplaatst: 11 juli 2018 Geplaatst: 11 juli 2018 Ik denk alleen als de blaadjes het zonlicht blokkeren van de vruchten, Marga...verder laten zitten. Quote
RobO Geplaatst: 12 juli 2018 Geplaatst: 12 juli 2018 wij strippen blad pas aan het einde van de teelt, half-eind september; het idee is dat de plant dan alle resterende vruchten sneller laat rijpen linkje Quote
Sproetie86 Geplaatst: 12 juli 2018 Auteur Geplaatst: 12 juli 2018 dank voor jullie reactie ik laat de blaadjes braaf zitten tot september? Moet ik echt nog zo lang wachten tot ze rijp zijn Ik heb geduld vind het alleen al heel erg leuk dat het überhaupt zo goed groeit Groetjes,Marga Quote
Charly Geplaatst: 13 juli 2018 Geplaatst: 13 juli 2018 Hai hai,De onderste bladen die nat (kunnen) worden bij het water geven zou ik toch weghalen hoor. Om schimmels te voorkomen. En ik vind het ook prettig overzichtelijk als ik een stukje kale stam heb. Maar dat is vast mijn rare hersenkronkel Quote wees bevriend met kleine dingen
Sproetie86 Geplaatst: 13 juli 2018 Auteur Geplaatst: 13 juli 2018 goedemiddag, Dank voor de tip. Ik zal die onderste blaadjes weg halen er zitten er daar genoeg. Groetjes,Marga Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.