Maarten23 Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 Goedendag allemaal, Om de een of andere reden zitter er gaten in onze paprika's. Ik twijfel of het door een insect of ander ongedierte komt, of wellicht door een voedingstekort? Iemand dit toevallig eerder meegemaakt? Bijgevoegd een paar foto's van een van de vruchten en een van de planten. Alvast bedankt. Groeten, Maarten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Bij mij vinden de slakken mijn pepers en paprika's even lekker als ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudia69 Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Ik zie dit jaar ook paprika's met dergelijke dunne, droge vlekken en denk dat dit een gevolg van de droogte zou kunnen zijn, vergelijkbaar met neusrot bij tomaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harms1 Posted August 22, 2018 Share Posted August 22, 2018 Tip: Plant basilicum aan onder uw paprika planten...dat houdt beestjes op afstand, en dan gaan de slakken die eten i.p.v. uw paprika's. Succes verzekerd. (Ik heb het zelf gedaan vorig jaar) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts