Thessa Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 hoe kun je op je eigen pc foto's verkleinen ? ze zijn nu 3,38 moeten naar 2 zodat ik ze kan uploden....lukt me niet wie kan helpen....( man lief heeft aan de instellingen gezeten...weet niet hoe ie dat moet oplossen...) Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Dennis29 Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Geen idee, maar ik doe dat alles bij imageshack.com. Dus selecteer je de foto's, klikt aan in welke maat je ze wild en dan upload die ze en kan je er altijd bij. Maar dan moet je wel een account aanmaken. Quote
hansm Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 met irfanview of paint kun je makkelijk verkleinen (en extra foto's knippen veranderen scherpermaken op schrijven enzv)beide kun je gratis downloaden Quote Players only love you when they're playing.
Thessa Geplaatst: 22 juli 2011 Auteur Geplaatst: 22 juli 2011 ben op het uplode programma op mijn pc al aan het zoeken, daar kun je wel per stuk in afbeeldingen veranderen de afbeelding op klein zetten, maar even goed pakt deze site em dan niet.... Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
LucV Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 Als de foto kleiner is dan 2mb moet hij hem pakken (als de add files button het doet). De grens is om diverse redenen op 2 mb gezet. Als nou meerdere leden zijn die de grens van 2mb te laag vinden omdat ze daardoor hun orignele foto niet kunnen uploaden wil ik best nog eens afwegen om het limiet hoger te zetten. Irfanview werkt inderdaad goed en is gratis. Quote
Thessa Geplaatst: 22 juli 2011 Auteur Geplaatst: 22 juli 2011 ik had tot vorige week geen last maar nu omdat mijn camera op groot stond en dus boven de 3 mb de foto's maakt en opslaat wel,op een of andere manier kan ik ze niet verkleinen....via galerei in eigen computer naar foto bewerken naar afbeelding verkleinen ( moet per stuk anders lukt het niet ) lukt nog maar dan pakt de site em toch niet nu camera maar op klein gezet, wel heel jammer kan dus de reeds al gemaakte foto's niet laten zien.... Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Thessa Geplaatst: 22 juli 2011 Auteur Geplaatst: 22 juli 2011 he he het is gelukt....maar als iemand een manier weet dat je er meerdere tegelijk kan doen ? tip is welkom ! Quote kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
RvO Geplaatst: 22 juli 2011 Geplaatst: 22 juli 2011 he he het is gelukt....maar als iemand een manier weet dat je er meerdere tegelijk kan doen ? tip is welkom !Voor allerlei bewerkingen op meerdere foto's gebruik ik XnView. Dit is gratis te downloaden. Tot nu toe heeft het altijd feilloos gewerkt, al jaren. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.