appelvrouw Geplaatst: 23 september 2018 Auteur Geplaatst: 23 september 2018 Twee voor jou PG Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 Mag ik 1x roze en 1x witte knoflook? Quote
Nasuada Geplaatst: 24 september 2018 Geplaatst: 24 september 2018 Mocht je nog kunnen missen 2 roze en 2 witte. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
appelvrouw Geplaatst: 24 september 2018 Auteur Geplaatst: 24 september 2018 Goldfish: prima (2,5 euro)Nasuada: de witte zijn op, maar je kunt er nog 1 krijgen, dus 2 roze en 1 witte ( 4 eur) Er blijft misschien nog een roze over die heb ik aan Jorieke aangeboden, als ze hem niet wil kan hij nog in de verkoop. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nasuada Geplaatst: 24 september 2018 Geplaatst: 24 september 2018 Hi, 2 roze en 1 witte ( 4 euro) is prima Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Anna3 Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Mocht je nog wat van die knoflook over hebben dan graag! Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 september 2018 Auteur Geplaatst: 25 september 2018 Anna je mag de laatste roze bol (1,5 euro) Is er iemand die wat aardappels en uien wil missen? Tegen betaling of als ruil, zie lijstje? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Claudy Geplaatst: 26 september 2018 Geplaatst: 26 september 2018 hallo, Heb interesse in de oerprei, mocht je dat hebben. Heb voor je zaden van de raapsteeltjes Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 september 2018 Geplaatst: 27 september 2018 Heb je toevallig nog een table acer over?Ik wil hem graag een keer proberen en had al bijna zaadjes besteld. Maar er weer vanaf gezien. Je krijgt van mij ook nog een Salvia Hot lips die staat nog niet op je lijstje.En ik heb wat kleding voor je klaarliggen, ik weet niet of je er wat mee kunt je kan op de MTFD even kijken, wat je niet wilt kan weer mee terug voor de kleding bank. Quote
appelvrouw Geplaatst: 28 september 2018 Auteur Geplaatst: 28 september 2018 (aangepast) Hartstikke fijn Angela! Ja nog een table acer klaargelegd voor je. Mispels zijn geplukt! Voor iedereen graag de lijst op de eerste pagina nakijken. Nog enkele dagen en dan ga ik een reisje maken dus voor die tijd wil ik graag alle ruilingen rond hebben! Enne ik zoek nog enkele zaken: een stuk of wat mooie en stevige houten hangertjes ( knaapjes) t liefst van die dubbele met broeklatje zeg maar.Verder post-elastieken en nogmaals een oproep voor de anti-kernenergie/kruisrakettenbuttons. 28 september 2018 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 28 september 2018 Geplaatst: 28 september 2018 Check en akkoord. De Szechuanpeper is in huis, Grootmoeder ook, de aardbeien staan nog op de tuin en ik heb als kiwibes maar een tweede Issai besteld (moet nog wel op transport). Als je die wilt overnemen krijg ik 3,63 euro van je: dus nog 1,13 euro na aftrek van de knoflook. Quote
appelvrouw Geplaatst: 28 september 2018 Auteur Geplaatst: 28 september 2018 Inderdaad Angela! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 september 2018 Geplaatst: 28 september 2018 Ik zal even kijken voor je, normaal geen probleem. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 28 september 2018 Geplaatst: 28 september 2018 Ik heb wel weer zo'n krat (20 kilo) krielaardappeltjes voor je? Niet allemaal even perfect, net als de vorige keer. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 28 september 2018 Auteur Geplaatst: 28 september 2018 Graag en bedankt Angela Jorieke ook graag. We hebben weinig aardappels ed gezet omdat we enkele maanden weg zouden gaan deze winter, maar dat komt er helaas niet van. En Lie die hier schil ( en afwasmachine) speelt kan heel goed kleine aardappels schillen dus hij is akkoord Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 28 september 2018 Geplaatst: 28 september 2018 Heb je niet zo'n mooi schrapding? Waarin je ze heel hard ronddraait. Werkt best goed (jammer dat het niet doorgaat dat jullie weggaan ) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 september 2018 Geplaatst: 28 september 2018 Die kleine aardappeltjes even koken en dan in de oven of frituur! super lekker! Quote
appelvrouw Geplaatst: 28 september 2018 Auteur Geplaatst: 28 september 2018 Heb je niet zo'n mooi schrapding Nee helaas.. Maar ik heb Lie Met schil bedoel je zeker Angela? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 september 2018 Geplaatst: 28 september 2018 Met en zonder schil. Quote
Tanja65 Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Aanvulling op de controle; je krijgt van mij kledingEn voor alle zekerheid: de zaadjes van de chinese slangenkomkommer en aubergine astrakom komen via mij naar jou, ik neem extra gripzakjes voor je mee Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.