Spitskool Geplaatst: 6 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2018 (aangepast) Spitskool is het nog gelukt met (zaadjes van) de lampionplant? Goed dat je het vraagt, ik was het glad vergeten. Ik heb vandaag dus nog even gekeken, maar helaas. Ik zal nog een poging wagen en neem wat mee als het lukt, maar vermoed dat dit ijdele hoop is. Edit: een buurgenoot die zelf planten kweekt, heeft er nog wat staan. Dus ik kan toch wat voor je meenemen! 6 oktober 2018 aangepast door Gast Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Spitskool Geplaatst: 6 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2018 Ik had nog olifantenknoflook dus heb er enkele voor je bij gedaan. Echt waar? Wat tof! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Nasuada Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 De zak met paardebloemen zitten al bij jorieke in de vriezer, vergeet ze niet mee te nemen en vergeet geen koelelementen of zo mee te nemen.Thuis zou ik ze gelijk drogen desnoods in de oven als ik jou was. Oohhh zal paardebloem wijn opzoeken tussen de verhuisdozen....kan je proeven. Ik vond het echt superrrr viesssss Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Nasuada Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 (aangepast) Ohjaaa je leuke kannetje incl verrassing is ook weer mee.Hihihi met beetje pijn in mijn hart want ik vond hem super leuk 6 oktober 2018 aangepast door Gast Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Spitskool Geplaatst: 6 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2018 Het olijke kannetje! Dat doet al jaren dienst als makeshift zaailingopvang. Geweldig dat je hem weer terug geeft, want ik was hem een beetje vergeten. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Tanja65 Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Gaaf! Lang leve de buurman Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Spitskool Geplaatst: 6 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2018 Paniek! Ik ben nog niet eens op een kwart met inpakken. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Beginner!De geroutineerde onder ons zijn klaarSommige zelfs gisteren al Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 HAHAHA Dat wij nu allemaal een dag te laat komen Ik ben net thuis van 2uur hout kruien. Morgen vroeg op om nog een kuub hout te laden..... Al het andere is ingepakt Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Ciska Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Hahaha, Jah...herkenbaar .....dat is mij de allereerste keer ook overkomen. Mijn krat stond gisteren al klaar, vandaag alleen nog de koek inelkaar geflanst...scheelt een hoop stress.... Quote
Spitskool Geplaatst: 6 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2018 Waarom staat dat niet in de handleiding? Potjandorie. Haha! Ik ben net klaar met het maken van mijn salade. Helemaal op schema. En ik ruik lekker naar curry door al het gehannes met het overhevelen van die kruiden. Morgen voor het krieken een laatste rondje tuin en de juiste stekjes en andere wvttk-tjes verzamelen en dan ben ik er echt klaar voor. Hard werken hoor, zo’n MTFD. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 oktober 2018 Geplaatst: 7 oktober 2018 En moet je nagaan dat de voorjaars editie erger is omdat er dan veel planten mee moeten. Quote
Spitskool Geplaatst: 7 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2018 Last minute power! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.