Ga naar inhoud

[update] Ruillijstje van Spitskool - met meer dan spitskool

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)
Spitskool is het nog gelukt met (zaadjes van) de lampionplant?

Goed dat je het vraagt, ik was het glad vergeten. Ik heb vandaag dus nog even gekeken, maar helaas. Ik zal nog een poging wagen en neem wat mee als het lukt, maar vermoed dat dit ijdele hoop is.

Edit: een buurgenoot die zelf planten kweekt, heeft er nog wat staan. Dus ik kan toch wat voor je meenemen!

aangepast door Gast

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:

De zak met paardebloemen zitten al bij jorieke in de vriezer, vergeet ze niet mee te nemen en vergeet geen koelelementen of zo mee te nemen.

Thuis zou ik ze gelijk drogen desnoods in de oven als ik jou was.

Oohhh zal paardebloem wijn opzoeken tussen de verhuisdozen....kan je proeven.

Ik vond het echt superrrr viesssss

Geplaatst:

Het olijke kannetje! Dat doet al jaren dienst als makeshift zaailingopvang. Geweldig dat je hem weer terug geeft, want ik was hem een beetje vergeten.

Geplaatst:

HAHAHA Dat wij nu allemaal een dag te laat komen

Ik ben net thuis van 2uur hout kruien. Morgen vroeg op om nog een kuub hout te laden..... Al het andere is ingepakt

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Hahaha, Jah...herkenbaar .....dat is mij de allereerste keer ook overkomen.

Mijn krat stond gisteren al klaar, vandaag alleen nog de koek inelkaar geflanst...scheelt een hoop stress....

Geplaatst:

Waarom staat dat niet in de handleiding? Potjandorie. Haha!

Ik ben net klaar met het maken van mijn salade. Helemaal op schema. En ik ruik lekker naar curry door al het gehannes met het overhevelen van die kruiden.

Morgen voor het krieken een laatste rondje tuin en de juiste stekjes en andere wvttk-tjes verzamelen en dan ben ik er echt klaar voor.

Hard werken hoor, zo’n MTFD.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...