Geplaatst: 17 september 20187 j Even een vraag waar ik nergens anders mee heen kan dan naar dit forum. Hier kan het.Sinds een paar weken doet auto aanvullen het niet als ik met Google zoek.Plaatje zegt wellicht meer: Die rode pijl van Paint is achteraf wel wat overdreven, maar op de rode stippellijn zou bijvoorbeeld staan 'and lyrics'.Via instellingen lukt het me niet dit weer te doen werken.Wat zou ik kunnen doen?
Geplaatst: 19 september 20187 j Auteur Ik vraag gewoon nog maar even door, want ook zoeken bij Google en Firefox levert niets op. Ook in het configuratiescherm en/of instellingen word ik niet wijzer. Nog wat info: Het gaat om de zoekbalk in Firefox. Ik heb een screenshot gemaakt van de pagina, maar het pijltje is niet op het plaatje meegekomen. Daarom heb ik de rode pijl geplaatst. dit om aan te duiden dat als je de cursor boven de tekst houdt, dan kun kon je rechts zien hoe de zin afgemaakt wordt Volgens mij is het na een update gebeurd, maar ik weet het ook verder niet. (wel geen moestuinvragen, maar die heb ik eigenlijk niet meer zoveel. Daarover weet ik inmiddels de antwoorden wel te vinden )
Geplaatst: 19 september 20187 j Auteur O ja, dankjewel. Ik ga de browserbalk vanaf nu gebruiken voor zoeken (in plaats van de zoekbalk), daar werkt het wel goed allemaal. De zoekbalk gebruikte ik omdat ik dacht dat het veiliger is, maar dat zal wel niet zo zijn.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.