dereiziger Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 Hallo Allemaal,Ik ben al een tijdje lid, maar ik zal nu af en toe wat berichten/vragen plaatsen. Vanaf 1 november heb ik eindelijk een eigen tuin. Deze gaat verbouwd worden tot moestuin Liefs de reiziger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 Gefeliciteerd met je eigen tuin!Al zal het voor een reiziger moeilijk worden als je over de hele wereld zwerft.Een tuin vraagt toch continuïteit. Hier loop ik zelf soms ook tegen aan. Maar geniet er van! Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 Ja Patrijs en Reiziger, heel herkenbaar! We proberen hier om zo veel mogelijk de wintermaanden te gebruiken om de wereld te verkennen en dan in de moestuin-intensievere maanden af en toe een weekeindje of misschien zelfs een weekje... Maar het is altijd een heel geregel. Ook nog extra hier vanwege de dieren die er lopen natuurlijk. Anywayz: leuk dat je wat vaker gaat posten en tof van je tuin! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 Jaa, heel herkenbaar ook hier! Niets aan te doen en dan maar optimaal genieten in de moestuin En natuurlijk nog gefeliciteerd met de tuin! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted October 20, 2018 Share Posted October 20, 2018 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Welkom Veel plezier op je nieuwe tuin Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts