leendert1985 Posted November 3, 2018 Share Posted November 3, 2018 Mijn basilicum plantjes hebben de laatste 2 maanden hele kleine bladeren met zwarte vlekken (zie foto) die gemakkelijk los laten. Ik heb ze nu net weer binnen gezet vanwege het weer in de hoop ze daar beter van worden maar heb daar mijn twijfels over. Was benieuwd of jullie weten wat dit betekent, zijn ze aan het einde van hun levencyclus? Of is dit een schimmel, het zijn plantjes die ik ooit gekocht heb bij een supermarkt en van de zomer nog overgepot en mest gegeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted November 3, 2018 Share Posted November 3, 2018 einde seizoen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted November 3, 2018 Share Posted November 3, 2018 De pot zal te vol zitten met wortels, ik zou de pol uit de pot halen, scheuren, en met verse potgrond in nieuwe potten zetten. Goed licht zetten, niet te warm en niet te koud, wie weet wordt het weer wat. Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts