Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

eventjes voorstellen

francisvamstel

Recommended Posts

Hoi Hoi

Wij zijn familie van amstel ,, aankomend seizoen gaan we voor de eerste keer een moestuin beginnen... Lijkt me heerlijk.. we hebben twee kinderen en die willen we graag laten zien hoe groente en fruit nou eigenlijk groeit ,, ook willen we graag de ontspanning opzoeken die tuinieren met zich mee brengt.

we zijn beginnend dus we zullen vast nog wel wat vragen gaan stellen

ik wil nog een mooi schema gaan maken wanneer alles gepland en geoogst en dergelijke kan worden want dit lijkt me handig om een beetje bij te houden , zodat er een mooie maar ook bruikbare moestuin is waar we lekker verse groentes vandaan kunnen halen.

momenteel zijn we bezig om de tuin klaar te maken voor gebruik , verwildering enzv er uit halen..

maar we hebben al wel 2 fruit bomen en hier zijn we helemaal blij mee en die blijven ook lekker staan.

we hebben ook al een geraamte voor kas maar hier moet nog folie overheen?! maar dat moeten we even bedenken hoe we daar dan een deur ook in kunnen maken zodat je hem ook kunt afsluiten anders heb je er natuurlijk nog niks aan..

verder hopen we hier veel van jullie te kunnen leren met betrekking tot de moestuin

groetjes familie van amstel

foto's komen nog een keer