Cupcakeje Posted January 4, 2019 Share Posted January 4, 2019 (edited) De meeste deals staan klaar, kan iedereen even nakijken of de lijst klopt? Wijzigingen en voorkeuren kunnen tot donderdag worden doorgegeven. Vrijdag en zaterdag heb ik geen tijd om dingen klaar te zetten. Ik heb te geef stekken van :Wortels van de witte aardpeer Roze zomer framboos kruiden citroen tijmFox ley tijm ( delen geel en paarse bloemen)OreganoNormale saliePaarse salie BonenkruidRozemarijnLavasGewone munt Citroen MelissaCitroen verbena (Als die de winter overleefd)LavendelSint janskruid Trip madam Astache zaailingen bloemen Dahlia xxl aztecDahlia Lucky nummerDahlia show & tellDahlia osiriumDahlia edge of joyDahlia fashion mongerDahlia roodDahlia Spider woman Dahlia deuil du ROI AlbertDahlia Kevin floodlightDahlia Cameron Ik heb zaden van:groenteJoriekes hoge erwten( eigen oogst 2018) Snijbiet (eigen oogst 2018)Pompoen baby booPompoen hokaidoKoolrabigele sperziebonen kinghorn wax Pumpkin on a stick kruidenKervelMaggi kruidZoethout Rooibos bloemenZinnia mixZwarte callaCalendula (orange)4x wortelstek van licht roze Pioenroos 5x Wortelstek rode Pioenroos1x Wortelstek witte Pioenroos 25x bolletjes alliums ostrowkianum (4/5) Ik zoek nog :groente Lente uienMini pompoen gold speck Millefeur tomaatPomodori tomaat kruidenSiberische gingseng ( eleutherococcus senticosus)Zilverkaars (cimicifuga racemosa)Hyssop bloemenBijzondere helleborussenIk wordt ook altijd blij van dahlias maar er staan er een paar specifiek op de wensen lijst. Dahlia catching fire, sunny reggea en bisschop childrenCalendula sunny girlAnnemonen licht roze/ ZALM kleur overigeOude klemmen voor weckpotten die nog over de pot heen gaanWeckringenBamboo stokkenAcersRozenboog Grote schaal (36 cm breed ) met een beetje diepte voor buiten om een vogelbatje van te maken Ik ruil met : Angela Ik geef : wortelstek pioenroos licht roze en wit. dahlia show & tell en eitjes, bonenkruid en wortel harlequin Ik krijg: hibiscus boom en camelia, lavendelstekjes , mini Orange pompoen en mosterdblad NashuedaIk geef: dahlias show en tell , kelvin floodlight ,spider woman ,fashion monger, edge of joy, snoho diana knol en pumpkin on a stick Ik krijg: dahlias KruidenvrouwtjeIk geef: Dahlia poohDdahlia edge of joyDahlia fashion monger, gewone salie en paarse salie en foxley tijm. Zaden daglelie en trip madamIk krijg: CiskaIk geef: café au lait, edge of joy dahlias en pioenroos stek licht roze, nog een extra keer licht roze, wit en rood +kruisbes stek + dropplant zaailingen Eventueel stekje evie 2 aardbei en Egyptische ronde bietjes zaad Ik krijg: chiogga biet zaadjes, Japanse witte en roze Anemoon.+ dahlia Daria in love Flup Ik geef : zoethout zadenIk krijg: amathyst bonen Mellie:Ik geef: dahlias wing eyed Jill en fashion monger + Pioenroos rood + mooie volle dahlia of pompon dahlia verrassing of twee kleurig. Ik krijg: gewone bieten zaad en Helleborus stekje En daslook pol en aloe Vera stek. Bit:Ik geef: tomaten stekjesIk krijg: witte druif en roze bessen stek Jootje:Ik geef: lichtroze pioenroos en chocolade verrassing + grote salie stek Ik krijg: zuurkoolpot Koolrabi Ik geef: dahlia Spider woman en dahlia show & tell , Japanse koriander Ik krijg : citroen gras zaden, snij peterselie Appelvrouw:Ik geef: stekjes dahlia Spider woman en Oxalis bollen Ik krijg: mooi kolenzaad en moederkruid plantje Charly:Ik geef: aardpeer en rode spruitjes, hopelijk ook citroen verbena Ik krijg : witlof zaadjes Miki:Ik geef: café au laitIk krijg: seville aardappels Claudy:Ik geef: spruitkool rubineIk krijg: Tanja:Ik geef; aardpeer, spruitkool rubine , wortelpeterselie Ik krijg: bosui zaad Bouwvrouwe:Ik geef: witte Pioenroos en dahlia edge of joy en ROI Ik krijg: smeerwortel en guldenroede Peggy:Ik geef : aardpeer ,Citroentijm, oregano, paarse salie, muntCayenne peper, morgenroth, mini Bell Kousenband purple matMuskade wortelWortel peterselieKoolrabigele sperziebonen kinghorn wax Frambozen stekken Kruisbes stekIk krijg: 2 bosche bollen van meneer de groot Jorieke:Ik geef: geld voor vlees en iets lekkers Ik krijg: 10 kilo varkensvlees, eieren en basilicum anna:Ik geef: gedroogde driekleurige viooltjes, framboosblad, eventueel braam en een astache zaailing. Wortel:Ik geef: stek salie officionalis en paarseIk krijg: kippen legnest Meenemen voor de workshopStrijkijzerIets om op te strijkenStofjesBijenwasTeatree olieBakpapier Dahlia knollen die al voorgetrokken zijn en potjes met aarde + mesje Meenemen voor de lunchPaas chocoladeZelfgemaakt brood of stokbrood Edited April 15, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 5, 2019 Author Share Posted January 5, 2019 Uiteraard als we dalijk gaan beginnen veranderen we dat, voor nu is dit lijstje ook meer voor de lol. Want hij is verre van af ik heb nog veel meer om aan te bieden, dat moet gewoon nog even uitgezocht worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 5, 2019 Author Share Posted January 5, 2019 Lijstje weer aangepast met zaden die ik zeker wel over ga houden. Nog even de vraag of ik nog meer over ga houden bijvoorbeeld van de mais. En waarschijnlijk heb ik tegen die tijd nog genoeg zaailingen over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted January 5, 2019 Share Posted January 5, 2019 Ow owww de verleidingen.... Willen maar niet weten of de datum uitkomt... onder voorbehoud Dahlia poohDahlia happy single kissDdahlia edge of joyDahlia fashion monge Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 6, 2019 Author Share Posted January 6, 2019 Hahaha nee ik ga er maar vanuit dat het gewoon een goede datum wordt Ik ga de dahlias voor je stekken in maart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 He cup.... Zou je alvast de koffie met melk voor mij kunnen stekken en het vrolijk randje, wanneer je de knollen weer oppot?Ik heb tegen die tijd ook weer een paar leuke voor je... (tenminste daar ga ik van uit ) moet ze nog wel bestellen Ow ja ik ben de aardbeimais ook niet vergeten..... die moet nog binnenkomen samen met de aubergines 3 weken gelee.....hoop wel dat ze opschieten... Ik heb ook wel wat bieten zaden voor je, je weet wel met rode die witte ringen van binnen ( ben naam ff kwijt) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 6, 2019 Author Share Posted January 6, 2019 @ciska Chiogga! Heel graag die zijn mooi ik ga de dahlias voor je stekken en misschien heb ik daar al wel knollen van over. Voor iedereen ik heb ook roze pioenrozen wortel stek er zijn er nog twee over voor de mtfd, ik heb ze vandaag van mijn schoonpa gekregen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 Licht Roze pioen? Dan Graag klein stekje......ik heb donkerroze, had je die al? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted January 6, 2019 Share Posted January 6, 2019 Ik heb ook wel interesse in pioen.Alles nog wel afhankelijk van de datum die laatste zondag gaat hem hier niet worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 7, 2019 Author Share Posted January 7, 2019 Ik heb het even nagevraagd aam schoonmams maar het is een roze dubbele Pioenroos in licht roze. Ciska ik hou dus een stekje voor je apart. Ik heb zelf een rode pioen gekocht die ik meer donker roze vond toen hij ging bloeien.dus kijk die nog even aan dit jaar Angela ik kan voor jou ook even een stekje apart houden. Kan hem altijd weer weggeven als je toch niet kan. Mij maakt het niet uit welke zondag het wordt. Vind je het fijn als ik mijn stem op de laatste zondag weg haal ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 10, 2019 Author Share Posted January 10, 2019 Nieuw toegevoegd de trip madam, Kruid wat ik nog niet kende tot vorige zomer. Hij schijnt makkelijk te stekken zijn dus van het voorjaar kan ik stekjes maken. Het plantje is namelijk in een half jaar al flink gegroeid Hier uitgebreidere info voor de liefhebber https://www.mijntuin.org/plants/2211-tripmadam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 19, 2019 Author Share Posted January 19, 2019 Ik kon het weer niet laten toen ik in het tuin centrum was , dus deze dahlia kan ik ook stekken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Cup.....heb je de “Daria in love” ook zien hangen? Hier zijn de premium dahlia’s altijd zo weg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Jaaa van die spiderwoman wil ik wel een stekje! Quote Waar de mol is is er hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 19, 2019 Author Share Posted January 19, 2019 Cup.....heb je de “Daria in love” ook zien hangen? Hier zijn de premium dahlia’s altijd zo weg.. Ja daar tussen heb ik heel lang staan twijfelen, het is uit eindelijk deze geworden omdat ik nog geen cactus dahlia had. Ze hadden nog heel veel mooie Premium dahlias , dus dikke kans dat ik voor het poot seizoen nog een keer terug ga. Is alleen de vraag of het dan op tijd is om te stekken. Had nu Ookal twee callas, Ranonkels en anemonen meegenomen, en tulpen on dat het tulpendag was kreeg je ze met bol en die kan je dus ook gewoon weer uitplanten @jet ik hou er eentje voor je apart tegen die tijd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted January 21, 2019 Share Posted January 21, 2019 ik was hem van plan aan te schaffen, maar ik denk dat ik hem via internet ga kopen. Heb er namelijk nog een of twee op het oog......Die premiums zijn hier altijd op, of worden niet meer bijgevuld....kan ook Welke sperziebonen zoek je? Een speciale soort?Was jij het die nog aardbeimais zocht? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 21, 2019 Author Share Posted January 21, 2019 Ja ik zocht inderdaad aardbei Mais. Maar ik heb afgelopen mtf een zakje mais gekregen wat vermoedelijk aardbei mais is en nog wat mais soorten gekocht dus heb dit jaar geen plek meer voor zeker weten aardbei mais ik heb roze mais gekocht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted January 22, 2019 Share Posted January 22, 2019 Oeh Cupcakeje, leuke dingen op je lijstje. Een zuurkoolpot heb ik wel oren naar! Ik krijg van Nas een paar oude weckpotten waar wellicht jouw klemmen of ringen er op kunnen? En een pioenroos en dahlia’s en ook nog... pffff. Veel te leuke dingen allemaal. Ik heb voor je in de aanbieding diverse soorten bonen. Bietenzaad eigen oogst heb ik ook voor je. Chiogga, gewone rode en gele denk ik ook nog. Je te geef lijstje is zo veel groter dan je wensenlijstje. Kijk eens wat ik heb. Misschien kunnen we dan tot een ruil komen. Mijn lijstje accepteert op de een of andere vage manier, geen edits meer. Ik heb ook driedubbel geconcentreerde zelfgemaakte tomatenpuree. En de Aloe Vera stekjes en een geinig vetplantje met lieve bloemetjes staan er ook niet meer bij hmm... maar heb ze wel. Je bent helleborus fan zag ik. Ik heb helleborus Ellen die tegen die tijd vast wel zaailingen heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amrutten Posted January 22, 2019 Share Posted January 22, 2019 Cupcakeje, Ik zou wel graag een stek willen van dahlia happy single kiss, of wine eyed Jill.Kijk maar. Antoinette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 22, 2019 Author Share Posted January 22, 2019 (edited) Hey mellie, Ik denk dat je het niet helemaal begrepen hebt. De zuurkoolpot en weckklemmen staan onder ik zoek nog. Die heb ik dus niet, sterker nog die zoek ik zelf al langer dan een jaar. Dus kan die helaas niet weggeven.. Dahlias kan ik je wel aan helpen heb er heel veel en ze stekken heel makkelijk. Alle stekjes geven dit jaar al bloemen en maken een knol die groot genoeg is om te bewaren voor volgend jaar. Dus laat maar even weten welke soorten je wilt De pioenrozen zijn helaas al vergeven. Die moest ik nog doorstrepen nadat ik wist pf Angela wel of niet kon ik zal eens kijken of ik er nog wat af kan steken bij mijn schoonouders die gaan toch verhuizen Chiogga zaad krijg ik al van ciska maar van de gewone rode bietjes zaad wil ik wel graag, Van tomaten puree wordt ik altijd blij Ow en die Helleborus is prachtig als die zaailingen geeft hou ik mij aanbevolen!! Edited January 22, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 22, 2019 Author Share Posted January 22, 2019 Cupcakeje, Ik zou wel graag een stek willen van dahlia happy single kiss, of wine eyed Jill.Kijk maar. Antoinette Beide is geen probleem ik zet ze op de lijst ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted January 23, 2019 Share Posted January 23, 2019 Haha oops, verkeerd gelezen! Ik zal de zaadjes noteren. Als helleborus ellen zaailingen geeft, neem ik ze mee. Zou volgens het plaatje prachtig moeten zijn, maar dat weet ik nog niet uit ervaring. De aankoop was maar een klein ding zonder bloemen. De tomatenpuree bewaar ik voor een grote ruil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted January 23, 2019 Share Posted January 23, 2019 Tripmadam lijkt me ook wel leuk Ik wil binnenkort wat weckklemmen bestellen misschien voor jou ook interessant? Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 23, 2019 Author Share Posted January 23, 2019 Haha oops, verkeerd gelezen! Ik zal de zaadjes noteren. Als helleborus ellen zaailingen geeft, neem ik ze mee. Zou volgens het plaatje prachtig moeten zijn, maar dat weet ik nog niet uit ervaring. De aankoop was maar een klein ding zonder bloemen. De tomatenpuree bewaar ik voor een grote ruil. prima ik zet het op dr lijst, laat je nog weten welke dahlias jr wilt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted January 23, 2019 Author Share Posted January 23, 2019 Tripmadam lijkt me ook wel leuk Ik wil binnenkort wat weckklemmen bestellen misschien voor jou ook interessant? Ik zal trip madam voor je op de lijst zetten en graag laat maar even weten als je klemmen besteld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts