angela († maart 2025) Geplaatst: 1 maart 2019 Geplaatst: 1 maart 2019 dan alleen de show and tellde rest noteer ik voor je Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 2 maart 2019 Geplaatst: 2 maart 2019 Zonde dan nog maar kijken of buurman hem heeft Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 maart 2019 Geplaatst: 3 maart 2019 Ik heb 3 lavendel zaailingen voor je in een potje gestopt ze zijn nog klein maar die dingen groeien hard. Quote
Amrutten Geplaatst: 3 maart 2019 Geplaatst: 3 maart 2019 Cupcakeje, Onze ruil kan niet doorgaan. Ik heb mijn aanmelding voor de MTFD moeten annuleren.Misschien een volgende keer. Antoinette Quote
Cupcakeje Geplaatst: 3 maart 2019 Auteur Geplaatst: 3 maart 2019 Ik heb 3 lavendel zaailingen voor je in een potje gestopt ze zijn nog klein maar die dingen groeien hard. Thnx ! Quote
Cupcakeje Geplaatst: 3 maart 2019 Auteur Geplaatst: 3 maart 2019 Cupcakeje, Onze ruil kan niet doorgaan. Ik heb mijn aanmelding voor de MTFD moeten annuleren.Misschien een volgende keer. Antoinette He balen dat je niet kan komen, wie weet de volgende keer Quote
Claudy Geplaatst: 17 maart 2019 Geplaatst: 17 maart 2019 hallo, Heb je nog wat zaden van de spruitkool rubine? Hoor het wel. groetjes Claudia Quote
Tanja65 Geplaatst: 17 maart 2019 Geplaatst: 17 maart 2019 Cup ik heb wel wat witlofzaadjes voor je. Bio. Hoeveel wil je ongeveer? En heb je ook belangstelling voor wat roodlof bio zaadjes, die zijn THT 2018 maar kiemen denk ik nog wel.Van jouw lijstje heb ik wel belangstelling voor de witte aardpeer, wortelpeterselie en spruitkool rubine. Misschien vind je op mijn lijstje nog dingen die je ook leuk lijken? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Cupcakeje Geplaatst: 18 maart 2019 Auteur Geplaatst: 18 maart 2019 hallo, Heb je nog wat zaden van de spruitkool rubine? Hoor het wel. groetjes Claudia Ze liggen voor je klaar Quote
Cupcakeje Geplaatst: 18 maart 2019 Auteur Geplaatst: 18 maart 2019 Cup ik heb wel wat witlofzaadjes voor je. Bio. Hoeveel wil je ongeveer? En heb je ook belangstelling voor wat roodlof bio zaadjes, die zijn THT 2018 maar kiemen denk ik nog wel.Van jouw lijstje heb ik wel belangstelling voor de witte aardpeer, wortelpeterselie en spruitkool rubine. Misschien vind je op mijn lijstje nog dingen die je ook leuk lijken? Hey Tanja, de witlof is niet meer nodig die wordt al voor mij meegenomen, ik heb al roodlof thuis. Tenzij jij de specifieke soort hebt die ik zoek en maar geen persoon kan vinden die ze in Nederland levert. La rosa del veneto. Dan heb ik bijzonder veel interesse Ik ga de aardpeer en wortelpeterselie voor je apart houden. Ik heb nog een heel klein beetje rubine spruitkool die neem ik ook voor je mee. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 18 maart 2019 Auteur Geplaatst: 18 maart 2019 Rubine spruitjes uit het aanbod gehaald. De afgesproken zaadjes uit gevraagd gehaald. Ik ga vandaag de pepers vetpotten en de tomaten zaaien dan kan ik daar ook meer over zeggen qua ruilingen. Nashueda dan zaai ik ook meteen de pumpkin on a stick voor je. En er zijn nog Pioenroos wortel stekken in de aanbieding. Had er nog een hoop meegekregen van mijn schoonmoeder voor de moestuin forum dag. Dus rood wit en lichtroze zijn weer beschikbaar. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 maart 2019 Geplaatst: 18 maart 2019 Even ter herinnering je hebt onze ruil niet aangepast in je lijstje. Quote
Tanja65 Geplaatst: 18 maart 2019 Geplaatst: 18 maart 2019 ik heb al roodlof thuis. Tenzij jij de specifieke soort hebt die ik zoek en maar geen persoon kan vinden die ze in Nederland levert. La rosa del veneto. Dan heb ik bijzonder veel interesse Die heb ik niet. Ik heb wel nog wat zaadjes (niet zo veel meer) van roodlof Grumolo Rosso, een andere soort uit Italie die hier niet verkijgbaar is. Wel THT 2018 maar doen het vast nog wel. Ik heb ook nog rossa di treviso maar die voert Vreeken ook.Ik ga de aardpeer en wortelpeterselie voor je apart houden. Ik heb nog een heel klein beetje rubine spruitkool die neem ik ook voor je mee.Top! Dankjewel! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Cupcakeje Geplaatst: 18 maart 2019 Auteur Geplaatst: 18 maart 2019 Nee hoor hoeft niet uk heb al roodlof ik wil alleen die ene omdat die roze is Ow chips Angela bedankt voor de tip ik ga het meteen aanpassen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 maart 2019 Geplaatst: 18 maart 2019 Ik heb die roze eens opgezocht en bij wat ik vond is hij roze omdat hij in het donker word geteeld.Ik hou niet van witlof (de cavia's wel) maar de kleur is wel leuk. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 18 maart 2019 Auteur Geplaatst: 18 maart 2019 Haha wat ik zag was dat hij wel speciaal gekruist is om hem zo licht .mogelijk te krijgen. Kan daarna altijd nog gebleekt zijn idd. Staat het ruil lijstje zo wel goed ? Vond zoveel berichten van ons ondertussen dat ik hoop dat ik er niet een heb overgeslagen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 maart 2019 Geplaatst: 18 maart 2019 Je krijgt nog mosterdblad van mij. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 18 maart 2019 Auteur Geplaatst: 18 maart 2019 Ow jippie had jij genoeg aan 1 lichtroze Pioenroos?? Ik heb er.nu meerdere en heb ook rode en witte dus kan er meer voor je oppotten Quote
Ciska Geplaatst: 19 maart 2019 Geplaatst: 19 maart 2019 Cup...het is niet voor mij maar voor een collega van mij.... maar heb je nog stekken van pioenen in wit, roze en rood?En rood, bedoel je echt rood of donkerroze? Quote
Cupcakeje Geplaatst: 19 maart 2019 Auteur Geplaatst: 19 maart 2019 Ja hoor dat kan best, de rode is echt rood. Zelfs donkerrood volgens mij maar mijn schoonmoeder heeft helaas geen foto's Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 maart 2019 Geplaatst: 19 maart 2019 Nou ik zal je zeggen wij hebben er verschillende in de tuin al jaren en er heeft er nog nooit een gebloeid.Ik heb er vorig jaar een bij gekocht een open soort die heeft wel gebloeid.Dus ik hoopte dat er een stek van jou zou aanslaan.Als je hebt wil ik wel een extra witte. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 19 maart 2019 Auteur Geplaatst: 19 maart 2019 Deze hebben bij mijn schoonouders altijd gebloeid.. kan wel 2 tot 3 jaar duren voor ze weer bloeien na het overplanten. Maar dan hoop ik dat jij net zoveel bloemen krijgt als de originele planten staan ze niet te diep? Als pioenrozen te diep staan bloeien ze niet namelijk.. de pioenrozen zijn wel diva's zullen we maar zeggen die hebben alles graag perfect Ik heb nog een witte over dus die pot ik voor je op Quote
Ciska Geplaatst: 19 maart 2019 Geplaatst: 19 maart 2019 Wat wil je terug in ruil?Zal ik wat weckringen voor je meenemen? De gewone? Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 20 maart 2019 Geplaatst: 20 maart 2019 Dag ms Cup, als je nog een wortelstekje van de (witte) stokroos hebt, dan graag. En, ook al heb ik een hekel aan op te graven en te overwinteren planten, zou ik een dahliaatje van je mogen? Ik heb trouwens die guldenroede wel voor je, zet 'm alvast op jouw naam samen met de smeerwortel. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.