Ciska Geplaatst: 5 februari 2019 Geplaatst: 5 februari 2019 Bedankt Vincent, Die kleine heggenschaar met houten handvaten, wil ik wel graag....de dremel erover en hij zal weer als nieuw zijn. Ook die voegenkrabber (spijkersachtige) zal hier een goed huis hebben... Ik zal even kijken waar ik jou blij mee kan maken.. Quote
Goldfish Geplaatst: 5 februari 2019 Auteur Geplaatst: 5 februari 2019 (aangepast) ik zie daar een aardappelpoter mag ik drie? Die mag je hebben in ruil voor kruidenthee. Of zal ik er ook nog 1 pak Gilse geleisuiker speciaal bij doen ? Weet ik bovendien eindelijk waar het voorwerp voor dient . 5 februari 2019 aangepast door Gast Quote
Goldfish Geplaatst: 5 februari 2019 Auteur Geplaatst: 5 februari 2019 Bedankt Vincent, Die kleine heggenschaar met houten handvaten, wil ik wel graag....de dremel erover en hij zal weer als nieuw zijn. Ook die voegenkrabber (spijkersachtige) zal hier een goed huis hebben... Ik zal even kijken waar ik jou blij mee kan maken.. Even tellen: van onderaf bekeken wil je dus voorwerp 4 en 8 ?! Dan reserveer ik ze voor jou! Quote
appelvrouw Geplaatst: 5 februari 2019 Geplaatst: 5 februari 2019 Of zal ik er ook nog 1 pak Gilse geleisuiker speciaal bij doen. Zeker niet!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 5 februari 2019 Geplaatst: 5 februari 2019 Yesss kan dat? Ik kijk en wacht nog even af wat ik eventueel ter ruil heb....ben nog diep in winterslaap. Tis hier nog te koud en te nat om überhaupt iets op de tuin te kunnen doen We komen er vast wel uit tzt. P.s dat is inderdaad een bollenplanter, ik gebruik dat ding ook voor aardappels...super handig en meteen de goede diepte Quote
Nasuada Geplaatst: 5 februari 2019 Geplaatst: 5 februari 2019 Aaaah jammer zeg...ik laat me verrassen! Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Goldfish Geplaatst: 10 februari 2019 Auteur Geplaatst: 10 februari 2019 Gered gereedschap 2 : een grote hamer ! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 februari 2019 Geplaatst: 27 februari 2019 Hoeveel van die Molokai-zoete aardappels wil je? Noem maar een aantal, dan maak ik het in orde Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mellie Geplaatst: 25 maart 2019 Geplaatst: 25 maart 2019 Gisteren bij reclaim the seeds gezien. De helft is voor jou en de andere helft voor Tanja. Ik hoop dat het écht een wondermiddel is! Quote
Goldfish Geplaatst: 25 maart 2019 Auteur Geplaatst: 25 maart 2019 Dat is superlief !!! Lukt het je om er 4 voor te zaaien? Ik reageer ook nog even in het draadje van Tanja. Quote
Mellie Geplaatst: 26 maart 2019 Geplaatst: 26 maart 2019 Lukt wel, maar omdat ik bang ben voor een ‘misluktje’, dacht ik, dat laat ik lekker zelf aan ze over Ga het voor je doen. Hopelijk verpest ik geen zaadjes. Quote
Tanja65 Geplaatst: 28 maart 2019 Geplaatst: 28 maart 2019 Mellie als het zaaien nog lukt houd ik me ook vast aanbevolen. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Mellie Geplaatst: 28 maart 2019 Geplaatst: 28 maart 2019 Prima gooi er een paar zaadjes bij. Er zat zo veel in dat ik het wel aandurf Quote
Goldfish Geplaatst: 30 maart 2019 Auteur Geplaatst: 30 maart 2019 @ Nasuada : vandaag twee afleggers ontdekt van "Grootmoeder" dus zal er eentje binnenkort gaan oppotten. Quote
appelvrouw Geplaatst: 31 maart 2019 Geplaatst: 31 maart 2019 Vincent ik bestel de aardappelpoter af ik heb de mijne weer terug gevonden Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 4 april 2019 Auteur Geplaatst: 4 april 2019 Genoteerd! Iemand anders (dan Ciska) nog belangstelling voor gered gereedschap ?! Quote
Mellie Geplaatst: 5 april 2019 Geplaatst: 5 april 2019 Als niemand hem wil, heb ik wel interesse in je aardappelpoter. Maar alleen als hij over is. Zet niet heel veel aardappel. Kan in principe ook zonder. Quote
Goldfish Geplaatst: 5 april 2019 Auteur Geplaatst: 5 april 2019 Mooi Mellie. De aardappel & bollenpoter gaat nu naar jou! Quote
Goldfish Geplaatst: 5 april 2019 Auteur Geplaatst: 5 april 2019 Update: Gevraagd zaden/zaailing van Tulsi / Holy Basil Aangeboden: zaailingen rode punt Paprika (uit zaad van vaak monsterachtige exemplaren die Prettig Gestoord in 2017 had gekweekt) Quote
Jorieke123 Geplaatst: 6 april 2019 Geplaatst: 6 april 2019 Oh, ik wil wel zo'n puntpaprika proberen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2019 Geplaatst: 6 april 2019 Ja ik ook graag Vincent Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 6 april 2019 Geplaatst: 6 april 2019 Mag ik zo een paprika zaailing....was toen jaloers op haar oogst Ik heb geen holy basiel maar wel een soortje welke monsterachtig groot is...en wat wil je als ruil? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.