Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Pasen 2019 met Goldfish


Goldfish

Aanbevolen berichten

Bedankt Vincent,

 

Die kleine heggenschaar met houten handvaten, wil ik wel graag....de dremel erover en hij zal weer als nieuw zijn. Ook die voegenkrabber (spijkersachtige) zal hier een goed huis hebben...

 

Ik zal even kijken waar ik jou blij mee kan maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie daar een aardappelpoter mag ik drie?

 

Die mag je hebben in ruil voor kruidenthee. Of zal ik er ook nog 1 pak Gilse geleisuiker speciaal bij doen ? Weet ik bovendien eindelijk waar het voorwerp voor dient .

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Vincent,

 

Die kleine heggenschaar met houten handvaten, wil ik wel graag....de dremel erover en hij zal weer als nieuw zijn. Ook die voegenkrabber (spijkersachtige) zal hier een goed huis hebben...

 

Ik zal even kijken waar ik jou blij mee kan maken..

 

Even tellen: van onderaf bekeken wil je dus voorwerp 4 en 8 ?! Dan reserveer ik ze voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yesss kan dat?

 

Ik kijk en wacht nog even af wat ik eventueel ter ruil heb....ben nog diep in winterslaap. Tis hier nog te koud en te nat om überhaupt iets op de tuin te kunnen doen

We komen er vast wel uit tzt.

 

P.s dat is inderdaad een bollenplanter, ik gebruik dat ding ook voor aardappels...super handig en meteen de goede diepte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...