Berg4 Geplaatst: 5 februari 2019 Geplaatst: 5 februari 2019 Hoi, Ik heb een klein stukje tuin 20m2 vrijgemaakt voor een moestuin. Nu wil ik dit stuk een cm of 5 ophogen. Is het verstandig om dit te doen met bemeste tuinaarde? Of moet ik aan iets anders denken?Gr michael Quote
Waaslander Geplaatst: 5 februari 2019 Geplaatst: 5 februari 2019 Compost vermooedelijk . Ja je bent echt karig met info maar normaal doe je in de meeste het gevallen het beste met compost. Quote
windindewilgen Geplaatst: 8 februari 2019 Geplaatst: 8 februari 2019 Met wat voor doel wil je het ophogen? Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl
svvoorden Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Als je structureel wilt ophogen kun je dat het beste doen met gewone zwarte grond. Compost en tuinaarde zijn vooral organisch en zullen de bodem wel verbeteren maar in de tijd zak je die 5 cm weer naar beneden.Als je de grond alleen maar wil verbeteren dan is compost een betere optie. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.