aseel Geplaatst: 11 februari 2019 Geplaatst: 11 februari 2019 Beste moestuinders, Ik had vorige jaar mijn mooie tuin wegensomstandigheden opgegeven.Had verhoogdebakken en een tunnelkas erin. Nu kon ik toevallig mijn eigen tuin weer overnemen. De omstandigheden zijn nu niet verbetert (kinderen,langwerken). Maar heb toch mijn tuin overgenomen. Hoop dat het nu beter gaat.oude fotos volgen. Aseel, Quote
Flup Geplaatst: 11 februari 2019 Geplaatst: 11 februari 2019 Welkom terug. Hopelijk vind je genoeg tijd om toch veel te kunnen genieten van je tuin. Quote
Bit Geplaatst: 12 februari 2019 Geplaatst: 12 februari 2019 Welkom terug ! ( ik heb 2 van je foto's weggenomen, je had 3 dezelfde foto's geplaatst : kun je ook zelf trouwens he ? Je kan je eigen bericht altijd achteraf bewerken ) Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
aseel Geplaatst: 15 februari 2019 Auteur Geplaatst: 15 februari 2019 Ben blij terug te zijn. Had mijn tuin gemist. Quote
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 15 februari 2019 Geplaatst: 15 februari 2019 Welkom terug! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Patrijs Geplaatst: 26 februari 2019 Geplaatst: 26 februari 2019 Welkom terug, Staat er mooi bij die knoflook. Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.