Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net dit topic eens doorgespit. Tot mijn verbazing lees ik niets over de pompoen Zapallito, dit is toch absoluut mijn favoriete pompoen. Wel een kleintje, een diameter van 10 à 12 cm.

Groetjes Kelly

Geplaatst:

Heeft iemand een idee waar ze zaden verkopen voor die pompoen die op De Moestuin Volgens Wim op Vier was? Die had zo'n pompoen die in de oven moest en wanneer die eruit kwam leek het precies op spaghetti. Spaghettipompoen noemde hij het... maar heb het nog niet gevonden.

Iemand een idee?

Geplaatst:

Ik ken hem wel. Erg lekker als zomerpompoen om te vullen bijvoorbeeld. Mijn dorpsgenoot teelt ze wel. Ik hou zelf meer van pompoenen met dikker oranje vruchtvlees..

Edit: reaktie op de vraag van Kelly over de Zapallito..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 2 years later...
Geplaatst:

Mijn enige Jumbo banana pompoen begon aan t steeltje te rotten en ik heb hem dus aangesneden en wat aan de buren gebracht. Ook nog soep ingevroren. Hij was zo groot. Maar hoe dan hoog, hoog op mijn favorietenlijst..zo`n lekkere pompoen!

IMG978653991449165739.JPGIMG978552401449165737.JPG

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 8 maanden later ...
  • 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...