sbadoux Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 (edited) Ik ben nieuw hier. Twee jaar geleden ben ik begonnen met een moestuintje vanuit kleine plantjes uit het tuincentrum. Dat ging best aardig. Vorig jaar vanuit zaadjes begonnen maar volledig mislukt en geen oogst. Dit jaar weer vanuit zaadjes aan het beginnen, maar nu ben ik me er wat meer in aan het verdiepen en heb ik goede hoop. Vier dagen geleden de zaadjes in een kweekbak gezaaid en de zonnebloemen en tijm komen nu al op. Edited March 12, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Goed bezig!Welkom! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluedun Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Hallo allemaal. Ik heb me net aangesloten bij dit forum.Ik wist niet dat er nog forums draaiden met al die nieuwere mediavormen zoals fb en Pinterest etc. Ik ben Lucile, 68 jaar jong, woon in Utrecht, heb sinds drie jaar een volkstuin. Met huisje en kas. Bij elkaar 375 m2. Daarvan gebruik ik 100 m2 om te moestuinieren. Incl. twee mm- bakken op pootjes.In mijn koude kas kweek ik het hele jaar groente. Afgelopen winter met succes paksoi en vooral andijvie laten groeien.Nu kweek ik veel voor in mijn kas. Thuis staan de pepers, paprika's en aubergines al te groeien in mijn vensterbank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted March 12, 2019 Share Posted March 12, 2019 Welkom sbadoux en natuurlijk ook Bluedun. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crootje Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted March 20, 2019 Share Posted March 20, 2019 Welkom allebei. Veel moestuinplezier dit seizoen en ook hier op t forum! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pegges73 Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 Ook namens mij nog welkom beiden. Quote Groetjes Peggy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts