Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik lees al een tijdje mee op het forum maar ik had nog nooit iets gepost.

Dus ik dacht misschien is het eens tijd om dat te veranderen.

Ik heb een moestuin van 100m2. Dit is het tweede jaar dat ik de tuin heb.

In het eerste jaar kwam ik erachter dat de tuin al jaren verwaarloosd was en vol zat met haagwinde.

Toen ik de tuin kreeg hadden ze deze gevreesd. De eerste maanden heb ik vooral gespit om alle wortels eruit te krijgen.

Maar helaas, het zat echt van voor naar achten vol met wortels van de haagwinde en diep ook. Toen heb ik besloten om bakken te plaatsen.

Nu in het tweede jaar staan alle bakken er, met dank aan mijn vader. En kan ik echt proberen om iets te laten groeien.

Dit is mijn eerste moestuin. En ik lees graag alle verhalen en tips hier op het forum.

Voordat ik de tuin kreeg. Iemand op het complex had er een foto van gemaakt.

overwoekerd24751554060846.jpg

Zo kreeg ik de tuin, net begonnen om een pad te leggen.

Begin67481554060813.jpg

Huidige situatie.

Moestuin23001554060779.jpg

Geplaatst:

Hallo

Ik ben ook nog maar net nieuw ingeschreven hier maar wilde toch even zeggen dat het mooi om te zien is hoe de boel is opgeknapt en klaar wordt gemaakt voor een mooi moestuinseizoen.

Veel succes!

Geplaatst:

Welkom hier.

Daar heb je flink wat werk verricht! Je moestuinburen zullen ook wel heel blij zijn dat jij de tuin hebt overgenomen.

Geplaatst:

Woe wat een verschil! Prachtig om zo veel resultaat te zien van je inspanningen. Welkom en veel plezier alletwee!

Groene groetjes en zon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...