ronnie24 Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 kom uit midden nederland uit een volksbuurtHeb geluk dat ik achter het huis een tuintje heb 10 bij 4 mtreen klein kastje 3 mtr bij 1.25 hoog 2 mtr tevens een zelf gemaakte kas tegen een schuur aan op het zuid oostengrote kas 8 mtr bij 3 mtr Ben nu 4 jaar bezig met tuinieren meeste wat ik teel is diverse soorten tomaten paprika.s komkommerssla lente uitjes radijs heb ook 2 jaar spruiten geprobeerd maar werd geen succesronnie24 Quote
Jorg Geplaatst: 24 september 2010 Geplaatst: 24 september 2010 Welkom Ronnie, Handig he een kas (of in jou geval zelfs 2), zeker voor tomaten. Heb je enig idee waardoor de spruitjes mislukte? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jouf Geplaatst: 25 september 2010 Geplaatst: 25 september 2010 Welkom,Heel wat meer ervaring als ik heb ... dus misschien leuke en handige,/nuttige tips.Ben ook net lid van dit forum ... erg leuk hierGroetjes,Joke Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.