Geplaatst: 31 juli 201114 j had mooie frambozenstruiken in de moestuin staandaar we het huis verkocht hebben maar nog 2 jaar de moestuin mogen verder gebruiken ben ik vrijdag avond tot een ontdekking gekomen de nieuwe eigenaar heeft 2/3 van mijn frambozenstruiken uitgedaan dacht dat het onkruid wasde planten liggen er verpieterd bij heb gisteren er een 50 tal met beginnende wortels in de grond gestopt op de plaats waar mijn suikererwten stonden langs een draad die 1.2m hoog is en vastgemaakt tussen mijn groeten dusgisterenavond gingen ze volledig naar beneden - nogmaals water gegevenzou ik deze kunnen redden of is dit een hopeloos geval was dit jaar zo trost heb confituur - frambozensaus - lekker vers in fruitsalades en groentensalades kunnen verwerken wat voor volgend jaar
Geplaatst: 31 juli 201114 j Knip er zoveel mogelijk plant af, zodat de verhouding wortels groter is dan plant die eraan zit; ze lopen gegarandeerd weer uit!
Geplaatst: 31 juli 201114 j Auteur Knip er zoveel mogelijk plant af, zodat de verhouding wortels groter is dan plant die eraan zit; ze lopen gegarandeerd weer uit! oke geedee ga dit doen hopelijk komt het in orde want dit zou een grote teleurstelling zijn als ze er niet doorkomen bedankt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.