rickvang Geplaatst: 29 april 2019 Geplaatst: 29 april 2019 Beste medemoestuiners, Ik heb een muurkas gekregen maar er zitten geen dakramen in. Nu heb ik overal op internet gezocht om het juiste dakraam te vinden maar ik helaas geen succes.(de vitavia is het niet). Dus aan jullie de vraag herkennen jullie het dakprofiel wat in de foto staat en weten jullie waar ik dan een dakraam kan vinden? ( foto's gedraaid door moderator) alvast bedankt, mvg Rick Quote
Liekie Geplaatst: 29 april 2019 Geplaatst: 29 april 2019 ACD kassen hebben dit soort 'buisjes' waar je het dakraam maar ook de deur in kunt hangen. Hier bijvoorbeeld de handleiding van zo'n kas (pagina 16) linkje naar handleiding. Maar ik weet niet of 'nieuwe' dakramen ook nog passen op jouw profiel... Quote
rickvang Geplaatst: 30 april 2019 Auteur Geplaatst: 30 april 2019 Helaas is geen van acd ik heb ze gecontacteerd en zei geven aan dat het er geen van hun is. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.