henkg Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Tijdens het lezen van de krant zie ik uit mijn ooghoek een zeer gewaardeerde gast: Genoeg te eten zou je denken: Helaas vindt meneer nectar lekkerder. Voorzichtig verplaatsen hielp niet, hij wist iedere keer heel snel zijn weg terug te vinden: Goed, dan doe ik wel zelf. Heb zojuist de luizen doodgeknepen (de rest was vrij vrij van luizen). Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Leuk! Waarom hangt er een ei tussen de tomaten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted August 1, 2011 Author Share Posted August 1, 2011 Leuk! Waarom hangt er een ei tussen de tomaten? Ik kan natuurlijk een verhaal vertellen dat dit dé ideale, ecologische; verantwoorde; opbrengstverhogende; meeldauw en Phytophthora voorkomende truc is.Nee: Kijkers krijgen zo een idee van de schaal (niet de eier-schaal, maar je begrijpt). Een soort muntje dus. Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Vanochtend ook hoog bezoek hier in mijn keukentje: Is als rups tussen mn dille op de keukenvensterbank belandt, vervolgens vanaf 15 juli als pop aan het plafond gehangen en vloog vanmorgen plots rond; ik heb de "bevalling" helaas gemist ) Gelukkig staat de vlinderstruik direct voor het keukenraam( bewust want ik kijk graag naar vlinders tijdens koken afwassen en niks doen ) Na 10 minuten Maxima(zo heb ik haar genoemd ) bekeken en gekiekt te hebben,vrij gelaten; Ik hoop dat ze Alexander tegenkomt. Ik heb meer foto's gemaakt die zie je hier: http://www.geedee.nl/Vlinders.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts