Mannie02 Geplaatst: 1 juni 2019 Geplaatst: 1 juni 2019 Hey, Ik heb net ontdekt dat onze tuinboontjes vol zitten met bladluizen. De planten staan wel mooi en ze bloemen ook maar zijn deze schadelijk voor de boontjes? Merci! Quote
Patrijs Geplaatst: 1 juni 2019 Geplaatst: 1 juni 2019 Ja, die brengen schade. Het is de hoogste tijd om te doen wat ik net gedaan heb: je tuinbonen toppen. Quote De moestuin van Patrijs
Mannie02 Geplaatst: 2 juni 2019 Auteur Geplaatst: 2 juni 2019 Het probleem is dat deze over heel de plant zitten verdeeld. Zal ik de planten best weg doen want op mijn erwten ernaast zit nog nix op. Quote
Bit Geplaatst: 2 juni 2019 Geplaatst: 2 juni 2019 Zie ook alle andere topics hierover. Er is een topic over luizen op tuinbonen, zat topics over luizen etc. Quote
Saalk86 Geplaatst: 2 juni 2019 Geplaatst: 2 juni 2019 Word echt een luizenseizoen dit jaar, allemachtig wat een meldingen opeens over bladluizen Heb ze hier in de kas op Engelwortel plant gehad. Naar buiten gezet (moest m toch nog in de aarde zetten) en lieveheersbeestjes op gezet! Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.