JodeliehBlue Posted June 6, 2019 Share Posted June 6, 2019 Hallo allemaal, Ik ben Jodelieh Blue en mijn hele leven wil ik een moestuin hebben. Helaas heb ik geen groene vingers en ik heb medelijden met mijn kamerplanten. Nu heb ik voor mijn (en mijn mans) verjaardag een pruimpje, appelboompje en een perenboompje gekregen. Ik heb hem aangevuld met een druif, vijg en paprika plant. Ik ben ook nog steeds aan het experimenteren met vanuit zaadjes plantjes maken en dat lukt me aardig. Ik hoop hier op dit forum kennis te ontvangen en hopelijk mijn droom te verwezenlijke. Groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted June 6, 2019 Share Posted June 6, 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 7, 2019 Share Posted June 7, 2019 welkom! linkje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 7, 2019 Share Posted June 7, 2019 Welkom Jodelieh Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 Veel plezier Jodelieh en man. Dat wordt genieten deze zomer. Nu nog even op de zon wachten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts